  • 1. Data: 2021-04-18 13:59:11
    Temat: jakże się wszyscy cieszą z rozwiązania problemu
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=19
    387269#19387269

    Ha, typowe!

    Mój problem jast mój i ...

    W.

  • 2. Data: 2021-04-18 15:14:53
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-04-18 o 13:59, Włodzimierz Wojtiuk pisze:
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=19
    387269#19387269

    > Ha, typowe!
    >
    > Mój problem jast mój i ...

    jeszcze nic nie piłem i nie wiem o co chodzi...
    ale problem na pewno nie mój

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2021-04-18 15:18:54
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    undefined napisał(a):
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=19
    387269#19387269

    > Ha, typowe!

    Brak bateryjki i brak zasilania 5V?

    Instrukcję przeczytał? Czy zasilanie jest jakoś sprytnie pociągnięte
    pod płytką?

    Jutuba z filmami instruktażowymi odwiedził?

  • 4. Data: 2021-04-18 15:31:04
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2021-04-18 15:14, Irokez wrote:
    387269#19387269

    > jeszcze nic nie piłem i nie wiem o co chodzi...
    > ale problem na pewno nie mój

    Chodzi o to, że problem rozwiązał,
    i tym się pochwalił, ale co było grane,
    nie rzekł ani słowa!

    Włodek

  • 5. Data: 2021-04-18 15:39:15
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    > https://www.elektroda.pl

    OT.
    https://static2.elektroda.pl/img/offer/elektroda_202
    1_pl.pdf

    Tam bardziej liczy się klikalność i aktywność userów, z tego som pijondze.

    O reklamie żem pisał tu:
    https://groups.google.com/g/pl.pregierz/c/4HINUqw_ub
    s/m/5mlKz9ShBwAJ
    Właścwie nie pisałem, tylko dałem wklejkę z jakiej firmy zajmującej się reklamą,
    tzn. o czy oni gadają na tych spotkaniach i kim jest dla nich user/konsument.

  • 6. Data: 2021-04-18 15:57:46
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-04-18 o 15:31, Włodzimierz Wojtiuk pisze:

    > Chodzi o to, że problem rozwiązał,
    > i tym się pochwalił, ale co było grane,
    > nie rzekł ani słowa!

    a, bardziej się spodziewałem że moderator mu to zakończył.

    Ale Ci powiem, że to chwila w googlarce
    Huidu HD-C35C
    https://sensakey.com/fotos_pdt/112.HD-C35C.WIFI/112.
    HD-C35.WIFI_FICHA.pdf

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2021-04-18 16:24:48
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 18.04.2021 13:59, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?p=19
    387269#19387269

    > Ha, typowe!
    >
    > Mój problem jast mój i ...
    >

    > W.

    Ale chwila: ktoś go prosił o podanie rozwiązania?
    Zadał pytanie, nikt się nie zainteresował, rozwiązał sam... w czym problem?
    Mógł się nie chwalić, ale zmiana statusu jest (pewnie) w regulaminie.

    --
    Mirek.

  • 8. Data: 2021-04-18 19:40:01
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Mirek <m...@n...dev> napisał(a):
    > Ale chwila: ktoś go prosił o podanie rozwiązania?
    > Zadał pytanie, nikt się nie zainteresował, rozwiązał sam... w czym
    > problem? Mógł się nie chwalić, ale zmiana statusu jest (pewnie) w
    > regulaminie.

    Nie. Przychodzą takie maile:

    Otrzymujesz tą wiadomość, ponieważ założyłeś poniższe tematy na forum
    elektroda.pl
    Jeżeli rozwiązałeś problem proszę kliknij na odpowiedź i dopisz sposób
    rozwiązania problemu a następnie kliknij przycisk Rozwiązano aby zamknąć
    temat

    Więc postąpił wbrew regulaminowi.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 9. Data: 2021-04-18 20:22:39
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 18.04.2021 19:40, Grzegorz Niemirowski wrote:

> [...]
    > Jeżeli rozwiązałeś problem proszę kliknij na odpowiedź i dopisz sposób
    > rozwiązania problemu a następnie kliknij przycisk Rozwiązano aby zamknąć

    Ok, skoro tak jest w regulaminie - masz rację.

    Napisałem tutaj sporo postów (zgodnych z tematem grupy), na które nikt
    nie odpowiedział - też mam obowiązek pisać co się dowiedziałem?

    --
    Mirek.

  • 10. Data: 2021-04-18 20:44:00
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Mirek <m...@n...dev> napisał(a):
    > Ok, skoro tak jest w regulaminie - masz rację.
    > Napisałem tutaj sporo postów (zgodnych z tematem grupy), na które nikt nie
    > odpowiedział - też mam obowiązek pisać co się dowiedziałem?

    Nie masz, choć byłoby miło. Ale tutaj chodzi o coś innego. Ktoś nie podał
    rozwiązania, ale nie omieszkał zaznaczyć, że je ma. To w sumie już może
    podpadać pod trolowanie. Ludzie wyszukując ten wątek widzą go jako
    oznaczonego, że posiada opis rozwiązanie i wchodzą w niego żeby je dostać. A
    tam rozwiązania brak.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/