  • 11. Data: 2009-06-18 21:51:47
    Temat: Re: Przełącznik RGB
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <y...@y...yy.pl> napisał w wiadomości
    > na jakim układzie zrobić najprostszy przełącznik
    > analogowego sygnału RGB + synchronizacja

    Może TDA8443A?

  • 12. Data: 2009-06-19 15:20:25
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    > Po paru godzinach poszukiwań
    > wynalazłem jeszcze takie cudo:
    > BA7604N
    > - zamówiłem, jak będzie działać, to dam znać :)

    Działa lepiej niż 4066, ale niestety w moim przypadku
    bez sporej ilości dodatkowych elementów nie będzie dobrze :(
    Muszę wymyślić coś innego, albo wstawię 4 przekaźniki :)

    Marcin

  • 13. Data: 2009-06-19 18:51:40
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Marcin pisze:

    > Działa lepiej niż 4066, ale niestety w moim przypadku
    > bez sporej ilości dodatkowych elementów nie będzie dobrze :(
    > Muszę wymyślić coś innego, albo wstawię 4 przekaźniki :)

    I to będzie rozwiązanie full wypas. Miniaturowe sterowane 5V dadzą radę.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 14. Data: 2009-06-20 08:58:14
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marcin" <y...@y...yy.pl> napisał w wiadomości news:h1gag8

    > Muszę wymyślić coś innego, albo wstawię 4 przekaźniki :)

    albo dwa podwójne. :-)

  • 15. Data: 2009-06-20 11:50:11
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    > I to będzie rozwiązanie full wypas. Miniaturowe sterowane 5V dadzą radę.

    Poważnie, czy żartujesz ?
    Ratujcie, bo utknąłem z moim projektem i zaczynam być w desperacji :)

    Coś takiego zadziała ?
    http://www.tinyurl.pl?KosRyQnZ

    Marcin

  • 16. Data: 2009-06-20 13:46:58
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Poważnie, czy żartujesz ?
    > Ratujcie, bo utknąłem z moim projektem i zaczynam być w desperacji :)

    Kilka lat temu zrobiłem urządzonko do przełączania sygnału VGA na
    przekażnikach kontraktonowych. Jakość obrazu jest taka, jakby w obwodzie
    ten przełącznik w ogóle nie występował. Przełączam kilkadziesiąt do
    kilkuset razy dziennie między dwoma komputerami na jeden monitor.
    Wadą jest spory rozmiar i spory pobór mocy.
    K.

  • 17. Data: 2009-06-20 15:05:04
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "John Smith" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kilkuset razy dziennie między dwoma komputerami na jeden monitor.
    > Wadą jest spory rozmiar i spory pobór mocy.

    Mam małe przekaźniczki Siemensa telekomunikacyjne Mają 2 cewki i są
    ustawiane impulsem podawanym na daną cewkę (Set i Reset). Po przełączeniu
    możesz prąd wyłączyc.
    Mają po 2 przełaczalne styki.
    Małe i praktycznie zerowy pobór pradu.

    --
    Irokez

  • 18. Data: 2009-06-20 15:05:33
    Od: "Irokez" <h...@o...pl>

    Użytkownik "Irokez" <h...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Mam małe przekaźniczki Siemensa telekomunikacyjne Mają 2 cewki i są
    > ustawiane impulsem podawanym na daną cewkę (Set i Reset). Po przełączeniu
> [...]

    aha, na 3V są :)

    --
    Irokez

  • 19. Data: 2009-06-20 15:15:40
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    > I to będzie rozwiązanie full wypas. Miniaturowe sterowane 5V dadzą radę.

    No to sprawa zaczyna wyglądać ciekawie :)

    Doradźcie mi proszę, co wybrać z oferty tme ( u nich się zaopatruję ),
    co będzie najbardziej odpowiednie przy dodatkowych założeniach:
    - sterowanie 5V
    - praca również w temeraturach ujemnych

    http://www.tinyurl.pl?Ce2f1txb

    Marcin

  • 20. Data: 2009-06-20 15:17:57
    Od: "Marcin" <y...@y...yy.pl>

    > aha, na 3V są :)

    Rozumiem, że je oferujesz na sprzedaż.
    Ale ja do Wałbrzycha mam kawałek drogi :)
    No i one będę pracować w aucie, czyli są narażone na wstrząsy.

    Marcin