    From: "Tadek" <usun_to_ted66@_to_tez_op.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Przetwornice napięcia
    Date: Sun, 2 Aug 2009 23:06:06 +0200

    Potrzebuję zrobić ładowarkę do akumulatora motocyklowego (12V) zasilaną
    z akumulatora samochodowego (też 12V), tak, by można awaryjnie trochę go
    "podładować". Niestety nie mam żadnego doświadczenia w konstrukcji
    przetwornic napięcia (żeby wymusić przepływ prądu przez akumulator,
    trzeba oczywiście przyłożyć napięcie trochę wyższe, ok. 14,5 V)
    Może ktoś mi polecić jakąś literatruę, ew. linka. Próbowałem coś wygooglać,
    ale
    znalazłem głównie oferty sprzedaży gotowych przetwornic, nie odpowiadających
    mi parametrami

    T.B.