  • 1. Data: 2021-04-02 15:58:29
    Temat: Przewód płaski 3x1mm2 ?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Podpowiecie link gdzie można kupić przewód zasilający 230 V 3-żyłowy ale płaski?
    Szukam, ale trafiam na druty (budowlany YDYp), a nie przewody.
    Potrzebuję poprowadzić zasilanie 230 V pod szafkami stojącymi niemal na podłodze (pod
    szafkami jedynie malutkie stopki), część w
    pomieszczeniach wilgotnych jak łazienka (niby sucho, ale gdy np. pralka okazyjnie
    wyleje pianę to bywa mokro).
    Co ciekawe, mam z takim płaskim przewodem kilka amerykańskich zasilaczy laptopowych
    (po stronie AC) - w ręku sprawia wrażenie
    płaskiego 3-żyłowego przewodu m.cz. (nie sprawdzałem, czy mają ekran ;))

  • 2. Data: 2021-04-02 16:37:12
    Temat: Re: Przewód płaski 3x1mm2 ?
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 02.04.2021 o 15:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Podpowiecie link gdzie można kupić przewód zasilający 230 V 3-żyłowy ale
    > płaski?
    > Szukam, ale trafiam na druty (budowlany YDYp), a nie przewody.

    No tu piszą płaski giętki, ale czy nie kłamią, to nie wiem. Obrazka niet.

    https://www.sklepinstalatora.pl/przewod-plaski-gietk
    i-mieszkaniowy-omyp-3x1mm2-300-300v-bialy-h03vvh2-f-
    3g1-p-238.html

    MJ

  • 3. Data: 2021-04-02 19:47:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.04.2021 16:37, Michal Jankowski wrote:

    > No tu piszą płaski giętki, ale czy nie kłamią, to nie wiem.

    Ale się dogadujecie. Jeden pisze że chce przewód, a sprzedawca daje mu
    drut. Drugi wskazuje że jest napisane "giętki", ale w gruncie nie
    wiadomo. Nawet jak sprzedawca napisał że "linka" :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 4. Data: 2021-04-03 01:51:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Dzięki za link, to chyba jakiś ogólnopolski rarytas taki płaski przewód 3-żyłowy :-/

    -----