  • 1. Data: 2021-03-30 10:08:15
    Temat: złącze testowe samozaciskowe do przewodów - pod jakim pojęciem szukać?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam.

    Może ktoś podpowie bo nie udaje mi się namierzyć,
    pod jakim pojęciem, nazwą, grupą towarową szukać takich sprężynujących
    zacisków pod przewody, jak na przykład w takich produktach tu widać:

    https://www.elfadistrelec.pl/pl/tester-czujnikow-con
    trinex-ate-0000-002/p/17680401
    https://sklep.pf-electronic.pl/pl/VY000004

    pozdrawiam

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2021-03-30 18:26:35
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2021-03-30 o 10:08, Irokez pisze:
> [...]
    > pod jakim pojęciem, nazwą, grupą towarową szukać takich sprężynujących
    > zacisków pod przewody, jak na przykład w takich produktach tu widać:

    Gniazdo głośnikowe sprężynowe
    https://nowyelektronik.pl/index.php?id_product=7468&
    controller=product