-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!eternal-september.org!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september
.org!.POSTED!not-for-mail
From: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Przewóz klamotów przyczepką jednoosiową a DMC
Date: Tue, 16 May 2017 04:55:15 -0000 (UTC)
Organization: A noiseless patient Spider
Lines: 19
Message-ID: <ofe0ni$676$1@dont-email.me>
References: <e...@g...com>
<ofcm84$1f3$1@dont-email.me>
<2...@g...com>
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Tue, 16 May 2017 04:55:15 -0000 (UTC)
Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
posting-host="f1fcfff25336d68b52e07bce7e0dfb53"; logging-data="6374";
mail-complaints-to="a...@e...org";
posting-account="U2FsdGVkX1/HcQd1EafZvpndSQjHNXWn"
User-Agent: Pan/0.141 (Tarzan's Death; 168b179 git.gnome.org/pan2)
Cancel-Lock: sha1:NzsDXludMstBj7lfkpqEKePrkc4=
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605040
[ ukryj nagłówki ]On Mon, 15 May 2017 10:15:52 -0700, Lisciasty wrote:
> Albo krzywo napisałem albo nie zrozumiałeś :> DMC przyczepy to 750kg,
> sama przyczepa waży 250 kg. Pakuję tam 550kg, więc całość waży 800kg,
> czyli 50kg więcej niż powinna. O samochodzie pisałem w kontekście,
> że nie waży np. 2,5 tony i razem z przyczepką mieści się spokojnie w
> 3,5T.
W takim razie raczej nie bedzięsz miał problemów. Choć wszystko zależy
niestety od osoby na którą trafisz, może Ci kazać przeładować ten nadmiar
a może machnać ręką. Bądź przygotowany na tą pierwszą ewentualność i nie
będzie problemów :)
Tak swoją droga, sprawdź jeszcze czy możesz tych samochodem holować
przyczepkę lekka (bez hamulca) o takim DMC. Przy DMC samochodu na
poziomie 1,5T raczej nie powinno być problemów, ale różne kwiatki wyłażą.
Afair to jest pole o.2, nie pomyl o.1
Tomek
Następne wpisy z tego wątku
- 16.05.17 12:36 t-1
- 16.05.17 19:48 J.F.
- 16.05.17 20:34 Lisciasty
- 16.05.17 20:51 j...@i...pl
- 16.05.17 23:37 Tomasz Stiller
- 17.05.17 00:33 J.F.
- 17.05.17 00:47 J.F.
- 17.05.17 09:32 Tomasz Pyra
- 17.05.17 10:15 Lisciasty
- 17.05.17 13:52 WS
- 17.05.17 13:55 WS
- 17.05.17 18:37 Tomasz Stiller
- 17.05.17 19:18 Zenek Kapelinder
- 17.05.17 19:22 007
- 17.05.17 21:39 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław