  • 11. Data: 2009-02-15 14:00:43
    Temat: Re: Pytanie o RAM
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:2...@n...onet.pl
    > Dodam, ze tak w ogole to plyta taktowana jest z czest. 266.
    > A wracajac do informacji ze sklepow, to w jednym z nich powiedziano mi, ze 667
    > bedzie dzialac, a 800 nie! Ze tu chodzi o jakas wielokrotnosc 533. Nie wiem
    > jednak o jaka.

    Może miał na myśli DDR3 (800MHz).
    Zresztą tutaj jest wiele bajek co sprzedawca powiedział.
    Jeżeli fizycznie moduł pasuje to będzie działać.

  • 12. Data: 2009-02-15 16:05:17
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Jeżeli fizycznie moduł pasuje to będzie działać.

    No dobrze, a bedzie dzialac jak wloze rownoczesnie 2 RAM-y, jeden DDR2-667 (2GB)
    i drugi DDR2-533 (512MB)?
    adam

  • 13. Data: 2009-02-16 10:53:06
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Sun, 15 Feb 2009 14:12:07 +0100, adam napisał(a):

    > To jest oczywiscie wszystko logiczne. Pytam dlatego, ze w sklepach (np. w
    > Vobisie) powiedzieli mi, ze powyzej 533 na pewno nie bedzie pracowac.

    No i dobrze Ci powiedzieli, a Ty nie rozumiesz.
    Płyta jest przewidziana na pamięci 533, co oczywiscie NIE WYKLUCZA załozenia
    pamięci 667 z tym ze one BEDA PRACOWALY z czestotliwoscia 533.
    No nie wiem czego mozna tu jeszcze nie rozumiec.

    --
    Mark

  • 14. Data: 2009-02-17 00:41:52
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > pamięci 667 z tym ze one BEDA PRACOWALY z czestotliwoscia 533.
    > No nie wiem czego mozna tu jeszcze nie rozumiec.

    Tego, ze w sklepach mi mowia, ze jak wloze pamiec powyzej 533, to komputer w
    ogole przestanie pracowac, a nie ze pamiec 667 bedzie pracowac z czest 533.
    Kapujesz?