  • 181. Data: 2010-07-02 07:37:33
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-07-01, Bart?omiej Kacprzak <b...@w...pl> wrote:

    > Skup sie na jednej rzeczy czlowieku, bo az przykro czytac.
    > Jest kurwa zakaz to sie nie wpierdala, jest zakaz latania po lesie?

    Jest kurwa zakaz jazdy powyzej 50/70/90/110/130 to sie wiecej nie zapierdala.
    Panial?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 182. Data: 2010-07-02 10:49:07
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Piotr May pisze:

    > zadzown na policje
    A po co? albo inaczej, wole sie zatrzymac i wyjasnic bez wzywania ;p

    > tak
    a ja nie. I czego to dowodzi?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 183. Data: 2010-07-02 12:24:58
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    Grzegorz Rogala napisał(a):
    > a ja nie. I czego to dowodzi?

    Ze zaden Cie nie doszedl.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 184. Data: 2010-07-02 18:19:19
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości

    > No ale to o takich kolesiach co nie umiom jezdzic na motocyklu na kole,
    > czyli o Tobie. Jak ktos umie i ma leb to nie spowoduje zagrozenia.
    O wlasnie, a taki co umi to sie nie chwali na ulicy nie?
    Z drugiej strony to nie chcialbym sie przkonac, ze jednak ktos nie umie jak
    zaparkuje np w moim samochodzie.

    > Kto tak powiedzial? Ty sie tylko upierasz od lat, ze to niebezpieczne, bo
    > po prostu zazdroscisz ze nie umisz :)
    Eeetam, dwa razy mi wyszlo przez przypadek, nie podoba misie bo mnie lepsza
    polowa po kasku nawala.

    Ech, racja.

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 185. Data: 2010-07-02 18:21:40
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > Jest kurwa zakaz jazdy powyzej 50/70/90/110/130 to sie wiecej nie
    > zapierdala.
    > Panial?
    Jasssne,
    Ty zawsze masz takie zerojedynkowe myslenie?
    Bo skoro tak to czego bronisz jazdy po lesie? :)

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 186. Data: 2010-07-02 18:27:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 02 Jul 2010 07:37:33 +0000, osobnik zwany AZ wystukał:

    > Jest kurwa zakaz jazdy powyzej 50/70/90/110/130 to sie wiecej nie
    > zapierdala. Panial?

    A t ty z tych co nigy nie złamali żadnego przepisu?

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 187. Data: 2010-07-02 18:59:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2 Lip, 20:27, masti <g...@t...hell> wrote:

    > A t ty z tych co nigy nie złamali żadnego przepisu?

    Nie, ja z tych co łamią ale w przeciwieństwie do Pana Bartka nie
    czepiam się kogoś za łamanie przepisów. No bo niby jakim prawem?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 188. Data: 2010-07-06 13:15:24
    Od: "Michal" <michal..kupczyk@@poczta..onet..pl>

    "Jarecki [KenLee]"

> [...]
    > po 22:00, to mam w takim razie obywatelskie prawo je odstrzelic? Bo
    > najerzdzaja moja rzeczywistosc? I zlinkowac kolesi zawijajacych x3 pod
    > domem? Kuuuuuurrrrwaaa! Franz Kafka z Gogolem by podobnego absurdu nie
    > stworzyli. Mamy prawo zabijac za halas. A teraz posluchajcie dobrzy
    > obywatele: Wjazd do lasu pojazdem mechanicznym to mandat karny od 20 do
    > 500 PLN- tyle dla was kosztuje ludzkie zycie? Najswietsza wartosc? Jebani
    > humanisci! Spoleczenstwo Janosikow i partyzantki ludowej- tylko jakos
    > jedni i drudzy tylko garna rzeczywistosc pod wlasne dupy. Cwanym trza byc,

    Ty Jarecki to przeczytaj sobie ksiazke J.P Hogan 'Najazd z Przeszlosci'
    (http://www.altamagusta.pl/k125.html)
    A jak juz przeczytasz to wroc do tego Co wyzej napisales i zastanow czy
    nadal myslisz tak samo.
    No chyba ze posiadaczowi Pomaranczy nie przystoi czytac ksiazek, wtedy ja
    przepraszam.

    Otwarcia oczu zycze.
    --
    Michal