  • 91. Data: 2010-06-30 11:34:27
    Temat: Re: QUADY - OFF Road BANDITOS
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    Jarecki [KenLee] pisze:
    > *** Buuuu... No nie badz taki i wez ze mna poklikaj ;D
    Jarecki!! a ja moge? ;P

    --
    pozdr
    Rogal

  • 92. Data: 2010-06-30 11:38:54
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-30, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:
    > Latales na kole juz? Czy nadal masturbator-teoretyk?

    To tak jak maly kamyczek na drodze przy 300km/h i juz nie zyjesz...
    > Malo sie nie wyjebal bo co? Albo inaczej po czym wnosisz ze mial sie
    > wyjebac skoro nie masz zielonego pojecia o jezdzie na kole?

    Panie bo tak latal na boki i przod/tyl ze o malo sie nie wyjebal.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 93. Data: 2010-06-30 11:39:56
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    AZ pisze:
    [cut]
    > Skoro taki swiety jestes to
    > na cholere Ci sprzet ktory wszystkie przepisowe predkosci w Polsce ogarnia
    > na pierwszym biegu?
    A ja sie podepne z innym pytaniem, Panie Bartlomieju po co Panu sprzet
    ktorego nie ogarniasz i jest niewygodny do poruszania sie po miescie z
    predkosciami dozwolonymi przez przepisy? Czemu nie skuter 100-125?
    Ktorym notabene w zakorkowanym miescie mozna zrobic dowolny sportowy
    motocykl?

    --
    pozdr
    Rogal

  • 94. Data: 2010-06-30 11:40:53
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    AZ pisze:

    > To tak jak maly kamyczek na drodze przy 300km/h i juz nie zyjesz...
    i zwezanie drogi przy 300... :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 95. Data: 2010-06-30 11:43:45
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał

    > Jeden drugiego probuje przekonac ze jest tylko jedna racja i to wlasnie
    > jego racja.

    *** Niestety drogi Arturze- nie zalapales: Ja doskonale rozumiem i zdaje
    sobie sprawe z tego ze lamie prawo jezdzac tam gdzie nie wolno. Robie zle,
    choc staram sie byc najmniej uciazliwym, ale to mnie nie wybiela. Jedyne co
    postuluje to wybijanie z durnych lbow idiotycznych idei rozpinania linek i
    robienia pulapek. Probuje przy tym jak Bazyliszkowi ktory belkocze cos o
    linkach i kolcach- pokazac lusterko. W lusterku ma zobaczyc, ze on tez jest
    niedobruchem bo robi krzywde blizniemu w podobny sposob. A Bazyliszek na to:
    " Ja jestem OK, a tych chujow co po lesie to zabic!" Rozumiesz?
    Pozdr
    Jarecki [KenLee] + Mecha-Orange EXC 400

  • 96. Data: 2010-06-30 11:44:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-30, Grzegorz Rogala <a...@v...pl> wrote:

    > i zwezanie drogi przy 300... :)

    Tez mnie zadziwia ta miejska legenda. Nie wiem co ludziom sie zweza
    ale slysze to juz poraz setny: to przy 300 to juz droga pewnie robi
    sie waziutka nie? Zawsze ze zdziwieniem odpowiadam ze nie :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 97. Data: 2010-06-30 11:47:30
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Rogala" napisał

    > Jarecki!! a ja moge? ;P

    *** Tak ale tylko o Norze Nord. Bo wy z KaJotem reprezentujecie ciemna
    strone mocy i logike talmudyczna. A Amil to juz wogole. :)

  • 98. Data: 2010-06-30 11:52:38
    Od: "Jarecki [KenLee]" <r...@o...pl>

    Użytkownik "AZ" napisał

    > Tez mnie zadziwia ta miejska legenda. Nie wiem co ludziom sie zweza
    > ale slysze to juz poraz setny: to przy 300 to juz droga pewnie robi
    > sie waziutka nie? Zawsze ze zdziwieniem odpowiadam ze nie :-)

    *** Jaka miejska legenda? Samiusienka prawda! Pod przedszkolem zawsze jest
    waska- i osiedlowka tez ;))))

  • 99. Data: 2010-06-30 11:57:26
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-06-30, Jarecki [KenLee] <r...@o...pl> wrote:

> [...]
    > niedobruchem bo robi krzywde blizniemu w podobny sposob. A Bazyliszek na to:
    > " Ja jestem OK, a tych chujow co po lesie to zabic!" Rozumiesz?

    Faktycznie wobec tego moje zdanie powyzej jest niezbyt trafione, ale przyznaje
    bez bicia ze cala dyskusje przejrzalem bardzo pobieznie.

    Co nie zmienia faktu ze stoimy po tej samej stronie plota. Jak widze kogos
    na drodze kto lamie bardziej prawo niz ja nie komentuje tego, bo sam tez
    lamie. A sa tacy co powiedza "a rozjeb sie chuju na najblizszym drzewie".
    Ot taka milosc blizniego.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 100. Data: 2010-06-30 12:02:40
    Od: "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl>

    > A na ktorym to biegu bys musial jechac 50km/h zeby krecic pod czerwone?
    > Cos
    > mnie sie w to wszystko wierzyc nie chce. Nie chce mi sie tez szukac w
    > archiwum
    > ale, ile jechales wtedy jak przyjebales w puszke? Skoro taki swiety jestes
    > na cholere Ci sprzet ktory wszystkie przepisowe predkosci w Polsce ogarnia
    > na pierwszym biegu?
    Mniej niz 50 :)
    Mozesz sprawdzic.
    A Tobie po co ZZR?
    Bo mnie marza sie za jakis czas wycieczki z plecaczkiem w dalsze miejsca.
    I zebym sie nie musial wtedy stresowac przy wyprzedzaniu. No i zeby mialo
    lepsze hamulce.

    BTW widziales motocykl ktory nie potrafi przekroczyc predkosci kodeksowych
    na pierwszym biegu?

    --
    Bartek
    Niebieska9'99