  • 1. Data: 2020-10-20 09:41:12
    Temat: Samochody elektryczne przyczyniaja się do zmniejszania ilości spaliniaków
    Od: Kris <k...@g...com>

    https://wgospodarce.pl/informacje/86892-warszawa-wyb
    uch-elektryka-splonelo-50-aut-blok-zniszczony
    1 elektryk(a może tylko hulajnoga) zutylizował z 50 spaliniaków i wykreował popyt na
    nowych kilkadziesiąt mieszkań

  • 2. Data: 2020-10-20 10:24:52
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/10/2020 08:41, Kris wrote:
    > https://wgospodarce.pl/informacje/86892-warszawa-wyb
    uch-elektryka-splonelo-50-aut-blok-zniszczony
    > 1 elektryk(a może tylko hulajnoga) zutylizował z 50 spaliniaków i wykreował popyt
    na nowych kilkadziesiąt mieszkań

    Ciekawe co na to ubezpieczalnia "sprawcy"

  • 3. Data: 2020-10-20 10:40:38
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-10-20 o 10:24, K pisze:
    uch-elektryka-splonelo-50-aut-blok-zniszczony

    > Ciekawe co na to ubezpieczalnia "sprawcy"

    jak ustalą sprawcę. Równie dobrze to mogła być hulajnoga.
    Tak czy tak to ze 2mln. Ubezpieczalnia będzie płakać, a właściciel OC
    srać po gaciach czy mu limitu na OC wystarczy.

  • 4. Data: 2020-10-20 10:55:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 października 2020 10:41:53 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:

    > jak ustalą sprawcę. Równie dobrze to mogła być hulajnoga.
    > Tak czy tak to ze 2mln. Ubezpieczalnia będzie płakać, a właściciel OC
    > srać po gaciach czy mu limitu na OC wystarczy.

    Jeśli właściciel coś zawinił.
    Bo jak auto/hulajnoga samo się zapaliło bez winy właściciela to jeszcze producent
    może dołożyć do tego interesu

  • 5. Data: 2020-10-20 10:59:12
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/10/2020 09:55, Kris wrote:

    > Jeśli właściciel coś zawinił.
    > Bo jak auto/hulajnoga samo się zapaliło bez winy właściciela to jeszcze producent
    może dołożyć do tego interesu

    Jesli to byla Chinska hulajngoa firmy Long-Hui to producent juz zlecil
    przelew bez czekania na wyniki dochodzenia.

  • 6. Data: 2020-10-20 11:00:58
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Jeśli właściciel coś zawinił.
    Jeśli samochodu to nie ma znaczenia. Jeśli hulajnoga....
    > Bo jak auto/hulajnoga samo się zapaliło bez winy właściciela to jeszcze producent
    może dołożyć do tego interesu

    ...to producent nie dołoży do tego interesu. Co najwyżej po sądach
    ciągać będą właściciela, który i tak się mnie wypłaci - kto ma luzem 2
    bańki? Jednakże i tak szczerze wątpię, by dali radę udowodnić winę.

  • 7. Data: 2020-10-20 11:14:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 20 października 2020 11:02:13 UTC+2 użytkownik sirapacz napisał:
    > Jeśli samochodu to nie ma znaczenia.

    Czyli jeśli kupie samochód, on będzie miał wadę fabryczna i przez to wybuchnie
    rozwalając 5 piętrowy blok to wypłata z MOJEGO oc? I kwota ponad limit roszczenie do
    mnie?
    A ja sobie mogę ew wysądzić od producenta?
    Tak to działa?

  • 8. Data: 2020-10-20 11:43:18
    Od: K <n...@e...com>

    On 20/10/2020 10:14, Kris wrote:

> [...]
    mnie?
    > A ja sobie mogę ew wysądzić od producenta?

    W Polsce w praktyce najpierw cie zlicytuja i moze przezyjesz jak
    bedziesz odporny psychicznie.

  • 9. Data: 2020-10-20 11:46:35
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Czyli jeśli kupie samochód, on będzie miał wadę fabryczna i przez to wybuchnie
    rozwalając 5 piętrowy blok to wypłata z MOJEGO oc? I kwota ponad limit roszczenie do
    mnie?
    tak. twój samochód, ty odpowiadasz nawet, jeśli sam się stoczy z górki
    będąc zaparkowanym i uderzy w inne auto.
    > A ja sobie mogę ew wysądzić od producenta?
    nie. ubezpieczyciel będzie, jeśli będzie miał podstawy.

  • 10. Data: 2020-10-20 11:47:52
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    producent (nawet chinczyk) na 99% sie zabezpieczyl:

    przykladowa instrukcja:
    i nigdy nie pozostawiać ładującej się hulajnogi bez nadzoru

    wspolnota/administracja oczywiscie tez powinna tego zabronic