  • Data: 2005-10-25 07:43:41
    Temat: Re: 10 Mb/s w TP
    Od: "Parcel" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > z lojalka instalka 3k pln (netto), zerwanie lojalki = zaplacenie jedynie
    > pelnej instalacji (10k pln netto)

    Proponuje dokladnie przeczytac umowe.

    Zarwanie umowy to m.in.:
    1. proporcjonalne do czasu trwania umowy zwrocenie pelnych kosztow
    inwestycji (u mnie przy m.in. ulazeniu 300m swiatlowodu TPSA oszacowala ten
    koszt na ok 35000zl - jak zaprotestowalem, ze te koszta sa oderwane od
    rzeczywistosci - odparto, ze takie sa ich realne koszty)
    2. zwrocenie przyznanego upustu * ilosc miesiecy przez jaki "korzystales" z
    upustu (np. miales upust 3.500zl rozwazujesz umowe po 20 miesiacach, wowczas
    placisz kare = 3.500zl*20=70.000zl) - paradoks - im dluzej dajesz TPSA
    zarabiac - tym wieksza placisz za to kare !! :(

    Niestety nie mam wyboru - w mojej miejscowosci jest tylko TPSA, ktora
    skrzetnie to wykorzystuje :(

    JM