  • Data: 2022-11-26 21:17:46
    Temat: Re: 3600W - co kupić
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    heby napisał:

    > Dokładnie to przerabiał sąsiad. Ten błyskotliwy pomysł jednak nie przeszedł.

    Ja zawsze dokładnie czytam umowy, które podpisuję. W jednej stało tak,
    że powinienem mieć dwa (albo trzy, nie pamiętam już) zamki, by umowa
    ubezpioeczenia była skuteczna (ale nie wyklucza to podpisania i wniesinia
    składki). Tłumaczę więc, że to nie ma sensu, bo drzwi wejścioowe mam
    przeszkolnie, to samo z kilkoma oknami parteru na pozomie gruntu. Wystarczy
    wziąć kamień, i... (kamieni w ogródku nie przyklejałem epidianem). Wszystko
    to przeczy *zdrowemu rozsądkowi*, więc jako ochronę chciałem przyjąć składki
    ubezpieczeniowe i rachunek prawdopodobieństwa, a nie żelazo i zamki. Nie
    dało się przetłumaczyć, więc odpuściłem, wiedząc, że gdyby przyszło co do
    czego, to ONI by się powołali na zdrowy rozsądek (panie, co z tego, że dwa
    zamki, jak drzwi i cztery okna przeszklone, nie zachował pan należytej
    ochrony swojego mienia). Żyje na tyle długo, by móc stwierdzić (i policzyć),
    że brak ubezpieczenia się opłacił.

    Jarek

    --
    A teraz idę ubrany w różowe nadzieje
    A ludzie drzwi w zamki zbroją przed złodziejem