  • Data: 2022-11-26 22:24:10
    Temat: Re: 3600W - co kupić
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    heby napisał:

    > To faktycznie niczego nie wnosi. Przeciez nie rozmawiamy o tym czy
    > ubezpieczniea są, czy nie, drogie.
    >
    > Rozmawiamy o tym, że *ktoś*, pomny przejść z ubezpieczalnią, chce
    > przedłużacz który nie będzie stanowił problemu natury czepialskiej dla
    > paru prawniczych kretynów. Stąd pytanie o to, czy są certyfikowane,
    > markowe przedłużacze. Markowośc byc może można zastapić etykietką
    > dmuchanego kółka, ale mimo wszystko jakiś powinien być.
    >
    > Zrobiła się dysputa o tym czy warto się ubezpieczać.

    Może się i zrobiła, tego nie wiem (używam KF, wszystkiego nie czytam).
    W tej części którą widzę, dysputa dotyczy "likwidacji szkody". Tego
    konkretnie, że ktoś będzie się czepiał braku atestu z siedmioma
    pieczątkami dla przedłużacza. Z tego co wiem, to takich atestów po
    prostu nie ma. Co wcale nie znaczy, że jakis tłuk z PZU nie będzie
    ich wymagał.

    > Jak bym robił dla siebie, to bym gniazdko dodatkowe w ścianie zrobił
    > a nie przedłuzacz.

    "Zaprawdę, zaprawdę, powiadam ci: Gdy byłeś młodszy, opasywałeś się sam
    i chodziłeś, gdzie chciałeś. Ale gdy się zestarzejesz, wyciągniesz ręce
    swoje, a inny cię opasze i poprowadzi, dokąd nie chcesz" [J. 21,18]

    Zaprawdę, rozumiem sytuację kogoś, kto zmuszonym jest czynić rozkazy
    innych, bo wolnym człowiekiem jest tylko z nazwy. Ze starości (mentalnej)
    naśmiewać się nie będę.

    --
    Jarek