  • Data: 2022-11-26 21:49:10
    Temat: Re: 3600W - co kupić
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/11/2022 21:28, Jarosław Sokołowski wrote:
    > To co teraz napiszę, niczego więcej nie wnosi: prawdopodobieństwo
    > samoistnego spalenia się pieca na ekogroszek jest takie, że składka
    > ubezpieczeniowa powinna wynosić pińć złotych.

    To faktycznie niczego nie wnosi. Przeciez nie rozmawiamy o tym czy
    ubezpieczniea są, czy nie, drogie.

    Rozmawiamy o tym, że *ktoś*, pomny przejść z ubezpieczalnią, chce
    przedłużacz który nie będzie stanowił problemu natury czepialskiej dla
    paru prawniczych kretynów. Stąd pytanie o to, czy są certyfikowane,
    markowe przedłużacze. Markowośc byc może można zastapić etykietką
    dmuchanego kółka, ale mimo wszystko jakiś powinien być.

    Zrobiła się dysputa o tym czy warto się ubezpieczać.

    Nie wiem. To bez znaczenia, nie mam na to wpływu.

    Gdybym zadał pytanie: czy są solidne przedłużacze i nie podawał za dużo
    szczegółow to zakończyło by się to dysputą nad opryskami buraków w grudniu.

    Lubię usenet, ale to czy ktoś chce czy nie, się ubezpieczać, w dużej
    mierze zalezy od doświadczeń wcześniejszych, na które nie mam wpływu.
    Mam wpływ jednak co zasugerować do kupienia. Ale okazało się, że to
    trudniejsze niż przypuszczałem. Zapytałem na grupie i słusznie zarobiłem
    w łeb, bo kto się ośmiela pytać o takie rzeczy jak można to poskładać z
    kłębka drutu i dwóch gwoździ.

    Jak bym robił dla siebie, to bym gniazdko dodatkowe w ścianie zrobił a
    nie przedłuzacz.