  • Data: 2022-11-27 00:04:11
    Temat: Re: 3600W - co kupić
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26/11/2022 23:44, Jarosław Sokołowski wrote:
    > *TEN*, czyli który?

    Wait for it...

    > Zacząłem od uwagi, że "pieczątka na przedłużacz"

    A zakończyłeś na bredzeniu o tym, że jak ktoś pierwszy raz robi
    ubezpieczenie...

    Innymi słowy nawet nie wiesz o czym mowa, ale wnioski gotowe. Strzałka
    czasu Ci się nie odwróciła?

    > spłonęła. Ironicznej, ale całkiem na miejscu. Bo zazwyczaj jedynym
    > kwitem na przedłużacz jest paragon, którego nikt *normalny* nie trzyma,
    > tylko wyrzuca zaraz po wyjściu ze sklepu.

    Oraz jego wygląd, tabliczna znamionowa, transakcja z karty i inne
    elementy pozwalajace potwierdzić zeznania właściciela w miejscu gdzie
    wystapił pożar, że to nie *JEGO* wina, jak trzeba będzie się sądzić z
    producentem. Znalezienie przedłużacza samoróbki, zrobionego przez
    hobbystę bez uprawnień, to jeden z wielu powodów, dla których mozna
    spokojnie wskazać palcem na winnego, nawet bez analizy grubości miedzi w
    przewodach, jak naiwnie myśli Zenek. A sądy nie są od szukania
    sprawiedliwości i winy, a do wymierzania, odrzucania, odraczania i
    umarzania.

    > Ależ Kolego Drogi, w tym stwierdzeniu to ja byłem *piewszy*, proszę
    > mi tej palmy nie odbierać. Reakcją na te wymagania były ubezpieczenia
    > 'retro', dopiero co wspomniane. Ale my nie o tym przecież. Chodzi
    > o to, czy banki wymagają "kwitu na przedłużcz".

    Banki wymagają skutecznego ubezpieczenia. Jesli ubezpieczenie okazuje
    się być nieskuteczne z przyczyny niedbalstwa ubezpieczonego, takiego jak
    podpięcie grzejnika pod przedłużacz od choinki za pomocą 2 gwoździ i
    plastra, cieżar znalezienia innego zastawu pod kredyt może być bardzo
    bolesny. Czy dwa gwoździe różnią się od 2.5mm2 dla sądu, można
    zaryzykować, ale bez większej nadziei.

    Nawet jeśli to wyimaginowane niebezpieczeństwo, to *ktoś* to tak
    odbiera. To że Ty odbierasz inaczej, nikogo nie obchodzi i nie przekona.
    Starasz się usilnie wykazać, że tylko głupki kupują ubezpieczenia. Ja
    bym powiedział, że każdy robi jak uważa, ludzie mają rózne opinie na
    różne tematy i tylko głupki uważają, że ich opinia jest najlepsza, bo
    opiera się na ich prywatnym doświadczeniu, które zwyczajowo jest gówno
    warte w sensie statystycznym.