  • Data: 2022-11-27 00:20:43
    Temat: Re: 3600W - co kupić
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 26 listopada 2022 o 21:00:12 UTC+1 heby napisał(a):

    > Dziekuję.
    zły bo po ilości miedzi można wyliczyć że przewód miał 2,5 2/3 a nie 1?.
> [...]
    > w ludzi. Tacy miernoci najczęsciej robią wycieczki osobiste do
    > dyskutantów czepiając się bez zrozumienia każdego słowa nie dostrzegajac
    > że sami siedzą w szambie własnej przegranej. A może dowrotnie:
    > odstrzegając to. Nie jesteś głupim człowiekiem. Ale miernym to jak
    > najbardziej. Miernym w kulturze. Szkoda troche, bo masz czasem
    > przebłyski merytorycznej odpowiedzi. Ale przykro obserwować, że coraz
    > częsciej to jakieś szabo wybija z okolicy "pierdolnięty jesteś". Mam
    > nadzieję, że tak nisko nie upadnę na stare lata.
    Zwyczajnie nie wierzę w twoje opowieści dziwnej treści z pożarach co w rodzinie były
    albo u sąsiadów. Wymyśliłeś je żeby przez wywołanie traumatycznych skojarzeń
    uprawdopodobnić kłamstwo. W psychologii taka konstrukcja jest dobrze znana i opisana.
    Nie lubią mnie ci co o nich prawdę napisałem. Nie mam zahamowań żeby głupca nazwać
    głupcem a klamce kłamcą. Na dodatek potrafię uzasadnić dlaczego tak ich nazywałem.