    From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 4000K
    Date: Tue, 4 Jan 2022 15:47:24 +0100

    Hello J.F,

    > Zółte lepsze ?

    2700K lepsze _w_ _domu_ od 6500K.

    > a kawal o rabinie i kozie znasz ? :-)

    Zapewne tak ale jak zwykle nie pamiętam. To już ten wiek...

    > mam nawet na trzy, ale do takiego wieczornego odpoczynku uzywam jedna
    > :-)

    A ja trzech. 2700K.

    > A propos - kolejna ciekawostka - w marketach sporo takich zyrandoli,
    > gdzie wszyskie zarowki na jednym obwodzie.
    > Przyzwyczaili sie, ze klient sobie sciemniacz zainstaluje, czy
    > brytyjki design?

    Nie wiem, o co chodzi z brytyjskim designem. Dobierz sobie moc żarówek
    do potrzeb,

    > Czyli pozostaje Słodowy :-)

    Jeżeli chcesz zasypiać spokojnie to nie kombinuj i zostać przy 2700K,
    ewentualnie 3000K ale to jest zazwyczaj chińszczyzna o dziurawym
    paśmie.

    --
    Best regards,
    RoMan