    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: 4000K
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Tue, 4 Jan 2022 16:16:17 +0100

    On Tue, 4 Jan 2022 15:47:24 +0100, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > 2700K lepsze _w_ _domu_ od 6500K.

    A nie w domu to lepsze 6500?

    Ale ja o 4000K mysle ...

    A genetycznie to nie jestesmy dostosowani do 6500 wlasnie ?

    > Zapewne tak ale jak zwykle nie pamiętam. To już ten wiek...

    -Rabi, ciezko mi w domu, ciasno, izba mala, dzieci duzo, trudno
    wytrzymac.
    -kup sobie koze.

    po tygodniu:
    -jak ci sie mieszka?
    -okropna jest ta koza. Wszedzie sie pcha, smierdzi, nie mozna
    wytrzymac.
    -sprzedaj kozę ...

    > A ja trzech. 2700K.

    > Nie wiem, o co chodzi z brytyjskim designem.

    British pendant.
    https://www.youtube.com/watch?v=FjmC0qx1nrU
    https://www.youtube.com/watch?v=9qY4NmtvTCg

    glupio miec dwa sznurki do zyrandola :-)

    Chyba troche myle - sznurek jest w lazience, w pokojach wylaczniki na
    scianach ... ale przy takiej rozetce mozna miec dwa obwody?

    No to im podzial tylko utrudnia.

    >Dobierz sobie moc żarówek do potrzeb,

    No wlasnie czasem potrzebuje jednej, a czasem trzech ...

    > Jeżeli chcesz zasypiać spokojnie to nie kombinuj i zostać przy 2700K,
    > ewentualnie 3000K ale to jest zazwyczaj chińszczyzna o dziurawym
    > paśmie.

    Chyba wszystkie maja dziure/dołek.
    No chyba, ze 2700 to wolfram masz na mysli.

    J.