    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: 5G
    Date: Wed, 20 Sep 2023 16:57:11 +0200
    <5...@h...invalid>
    <ue1tcv$3s38$1@news.icm.edu.pl>
    <3...@h...invalid>
    <ued7s9$nljk$1@news.icm.edu.pl> <ued8lh$3829n$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ueekvp$q2br$1@news.icm.edu.pl>

    W dniu 20.09.2023 o 13:27, io pisze:

    > Nonsens

    Sronsens.

    > Art. 267 par. 1 kk
    > "kto bez uprawnienia uzyskuje dostęp do informacji dla niego
    > nieprzeznaczonej, ... podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo
    > pozbawienia wolności do lat 2."
    >
    > Czyli samo słuchanie rozmowy jest karalne!

    Jak, skoro podczas rozmowy kogoś ze mną, jest to dla mnie przeznaczone a
    skoro jestem osobą uprawnioną, to mogę uprawnić inną osobę.

    > par. 3,
    > "tej samej karze podlega, kto w celu uzyskania informacji, do której nie
    > jest uprawniony, zakłada lub posługuje się urządzeniem podsłuchowym,
    > wizualnym albo innym urządzeniem lub oprogramowaniem."
    >
    > Czyli nagrywanie jest karalne!

    jw. Nie rozumiesz słowa pisanego, co dla mnie nie jest dziwne :] no i
    zlikwiduj wszystkie CCTV bo to urządzenia wizualne :D Nadal nie
    rozumiesz, że osoby nieuprawnione są tutaj wymienione.

    > Oczywiście można być uprawnionym jednak ... uznaje się, że nagrywanie
    > bez zgody jest bezprawne bo narusza dobre obyczaje.
    >
    > Jest także obowiązek informowania o nagrywaniu przez urzędy, BOKi itp.
    >
    > No i publikowanie może narazić dobra osobiste.
    >
    > Jednak nagrane rozmowy zwykle mogą być użyte w sądzie.

    > Trepie głupi, nie masz żadnego pojęcia o prawie :-)

    Sam jesteś prawy w sensie, że lewy :]

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>