  • Data: 2022-05-04 22:33:51
    Temat: Re: +69
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Torem może być wszystko :D To zależy od determinacji :D...Nie, no uważam
    > na tyle, że nie przeginam w miejscach niebezpiecznych dla innych.

    Czyli zapierdalasz po drogach publicznych:P Oficjalnie w niemczech.

    > Ja tam zamknąłem wszystko czym jechałem. Zawsze znajdzie się jakiś
    > bezpieczny odcinek i pora dnia, żeby sobie pozwolić. Najlepiej na
    > autobanie. Moje max to 340km/h nie miałem nic szybszego jeszcze i chyba
    > już nie kupię. Generalnie powyżej 250 to drzewa mają już wspólną koronę
    > a przerywana wygląda prawie jak ciągła :D

    Nieprawda - przy 250 nic takiego nie ma miejsca. Więcej nie jechałem
    (jako pax) bo kaganiec. Sam jak pisałem latałem koło 200, ale nie ma w
    tym jakiś nadzwyczajnych emocji jak są warunki. A jak nie ma to się nie
    zapierdalało. Dorosłem zmądrzałem. Nowego wózka nie sprawdziłem - ale
    zapewne odcina przy 250. Polecieć 250 na autobanie to żadna sztuka.
    Nawet polecieć i się nie rozbić to też żadne wybitne osiągniecie. Winkle
    są ciekawsze, ale ja głupi automat kupiłem:(

    > Generalnie nie znoszę aut o mocy poniżej 150KM. Nie umiem jechać takim
    > mułem i nie chodzi o prędkość.

    Generalnie fajne jest przyspieszenie i winkle a nie sama prędkość. Ale
    co kto lubi.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!