    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 9hpln
    Date: Sat, 16 Jan 2021 03:25:02 +0100
    <5fc2c54e$0$541$65785112@news.neostrada.pl> <rq2mr2$1rv$1@gioia.aioe.org>
    <5fc787c1$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <rqfhqp$15s0$1@gioia.aioe.org>
    <5fcd29f8$0$556$65785112@news.neostrada.pl> <rqq3r5$2kb$1@gioia.aioe.org>
    <rrgqus$1p5i$1@gioia.aioe.org> <rri0cr$58c$1@gioia.aioe.org>
    <rrp7ed$18p9$1@gioia.aioe.org> <rrq5l9$1lhd$1@gioia.aioe.org>
    <rru4pm$ms$5@gioia.aioe.org> <rs6vkt$14et$1@gioia.aioe.org>
    <rsbcnl$1dcq$1@gioia.aioe.org> <rsck58$83f$1@gioia.aioe.org>
    <5feaac6b$0$512$65785112@news.neostrada.pl>
    <rsf2q2$11mp$3@gioia.aioe.org> <rsj1cb$1duc$2@gioia.aioe.org>
    <rsn03p$i34$1@gioia.aioe.org> <rsr8ac$1ke7$1@gioia.aioe.org>
    <rss9bt$djd$1@gioia.aioe.org> <rstrph$7ce$1@gioia.aioe.org>
    <rt7i90$r4r$1@gioia.aioe.org> <rt82vp$nud$1@gioia.aioe.org>
    <rt9hkb$1ntp$1@gioia.aioe.org> <rtb90s$l2q$1@gioia.aioe.org>
    <rtek41$ikh$1@gioia.aioe.org>

    "trybun" rtek41$ikh$...@g...aioe.org

    > I co, wygrałeś w końcu?

    Gdybym wygrał -- napisałbym. [o ile bym zdążył przed swą śmiercią]

    Na razie mą wygraną jest świadomość, iż wg Rzeczypospolitej Polskiej:
    - 'plus' jest 'minusem'
    - badania neuroobrazwe są bezwartościowe
    - nie można brać pod uwagę czegoś i zarazem trzeba to brać pod uwagę
    - biegłemu wolno pozyskiwać ukradkiem dowody, zaś mnie nie wolno
    - wykresy spirometrów nie mają dużej wartości, ale wyniki
    napalcowych pulsoksymetrów nieznanego pochodzenia
    (i nieznanej kalibracji) mają wartość bardzo dużą
    - 'wypuklina dysku kręgosłupa' jest 'skoliozą kręgosłupa'

    - 'woda w opłucnej' jest 'nowotworem oskrzela'?

    To akurat niekoniecznie... Rzeczpospolita (w imieniu której
    wypowiedział się Sąd Apelacyjny) zauważyła jedynie, że nie
    można mieszać spraw... które mieszać trzeba... Coś na kształt:

    Nie odpowiadaj głupiemu według jego głupoty,
    byś nie stał się jemu podobnym.
    Głupiemu odpowiadaj według jego głupoty,
    by nie pomyślał, że mądry.

    > Ale chyba to że współpracują to nie znaczy że należy je rozpatrywać
    > jako jeden podmiot bo sa to różne systemy różnych operatorów.

    Te same systemy różnie opłacane. ;)

    > Zdaje się

    Ano zdaje się. ;)

    > że tok Twojego rozumowania zawiera błąd postrzegania SBAS jako
    > EGONS. Mam tylko GPS to nie będę się wspomagał systemem EGONS
    > a WASS.

    Będziesz wspomagał się WASS, bo WASS współpracuje z EGNOS, ale
    Ciebie interesują raczej informacje zyskiwane przez EGNOS, bo
    żyjesz w Europie.

    > Ja na pewno nie uczestniczyłem w takiej dyskusji. Nie, Motkę
    > chyba mam od chyba końca lata 2019. Ale wiem na pewno tylko
    > tyle że jest jeszcze na gwarancji.

    Który to model Motki?

    > "Prewencja rentowa"? A co to takiego?

    Przeczytaj na WWW ZUS.

    Pokazałem snapy -- nawet czasami EGNOS PRN 136 (ale tylko
    136 -- PRN 123 nie widuję) widuję w mieszkaniu na parterze,
    wśród bloków...

    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/egnos/Screenshot_2
    020-12-11-17-07-12-677_com.android.gpstest.jpg
    http://www.eneuel.w.duna.pl/error/egnos/Screenshot_2
    020-12-11-17-07-34-704_com.android.gpstest.jpg

    Poza mieszkaniem ~sekundy, bo w mieszkaniach jest różnie.

    > Dla mnie to proste - na tych chyba wszystkich pomiarach
    > nawigacyjnych najwiekszej dokładności możemy się dopatrywać
    > tylko gdy urządzenie jest w ruchu.

    Cóż poradzić... Tak to widzisz... ;)

    > O dziwo, pierwszy raz zwróciłem na to uwagę, a wygląda na
    > to że mój obecny telefon nie ma możliwości korzystania
    > z funkcji aGPS.

    Jak to spostrzegłeś? Bez AGPS możesz długo czekać na ustalenie pozycji.

    > Mogę tylko jeszcze jeden raz zapewnić że nic nie tracisz z powodu braku Galileo.

    Problem w tym, że Twym zapewnieniom nie wierzę.

    --