    From: Sebastian Bialy <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: AT91SAM7 i sterowanie układem 5V
    Date: Sat, 03 Jan 2009 00:00:50 +0100

    Konop wrote:
    > policz sobie jaki to prąd! Nie znam wartości tego pull-up'a, zdaję sobie

    Wiesz, ja to szacowałem i moim zdaniem nie ma czym się przejmować, ale
    dokumantacja wyraźnie zaznacza żeby ostrożnie, więc chciałbym wiedzieć
    na czym ta ostrożnośc ma polegać bo może na ... niczym i to taki
    d...chron producenta "jak by co".

    > więc stabilizator sobie z tym poradzi.

    Swoją drogą czy stabilizatory dobrze radzą sobie z przeciąganiem
    napięcia po stronie wtórnej w górę? nigdy tego nie próbowałem z
    popularnymi stabilizatorami.

    > Więc może serio przejdziesz na NXP?? ;>... LPC2366 albo 2368 ??
    > ;>... chyba spełnią Twoje wymagania :D...

    Człek ledwo wziął się za ARM7 a od razu mętlik producentów. Sam nie wiem
    czy to nie za błachy powód, ale oczywiście pozerkam i przemyśle. Mam
    jeszcze czas na ostateczny wybór.