    From: Mateusz Viste <m...@x...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: AVR po latach
    Date: Fri, 19 Nov 2021 21:54:27 +0100
    <sn5ul0$2vi$1@dont-email.me> <2...@m...lan>
    <sn602a$cil$1@dont-email.me> <20211118180102.29f911cc@mateusz>
    <sn61hi$q5d$1@dont-email.me> <20211118182857.67ab36fc@mateusz>
    <sn632k$7cr$1@dont-email.me> <20211118191941.5cd5cbc8@mateusz>
    <sn66n0$2i0$1@dont-email.me> <20211118203536.2ed957df@mateusz>
    <sn6bgf$5pm$1@dont-email.me> <20211118214712.2347ccca@mateusz>
    <sn6f8o$12m$1@dont-email.me> <20211119093345.0e62a54a@mateusz>
    <sn7q4k$h5i$1@dont-email.me> <20211119105943.6fa6106a@mateusz>
    <sn8i55$5hd$1@dont-email.me> <2...@m...lan>
    <sn90sd$n10$1@dont-email.me>

    2021-11-19 o 21:19 +0100, heby napisał:
    > to może uda się dojść do jakichś budujących wniosków.
    > Nie uda się.

    Dobra, to zaprzestaję prób. Niekompatybilne interfejsy widocznie. A i
    grupowicze już pewno ostro zanudzeni tym wątkiem.

    > Oczywiście że tak. Podałeś kilka przykładów: szambo z goto, emulacje
    > RAII na podziale funkcji na kawałki. Za oba wylatujesz z kopniakiem
    > za drzwi na review kodu, bo lata 80 słusznie minęły.
    > (...)
    > Na codzień pracuje z Subversion, który jest optymalny do zagadnień
    > jakie mam. Git nie ma żadnej zalety, a same wady, w mojej konkretnej
    > sytuacji.

    Łolaboga, ale to przecież też szambo! Mnóstwo takich obrzydliwości tam
    siedzi:

    /* Create the environment and databases. */
    svn_err = open_databases(fs, TRUE, format, path);
    if (svn_err) goto error;

    /* Initialize the DAG subsystem. */
    svn_err = svn_fs_base__dag_init_fs(fs);
    if (svn_err) goto error;

    error:
    return svn_error_compose_create(svn_error_trace(cleanup_fs(
    fs)));

    Powinni tego kopniaka dostać i wilczy bilet. Tak samo jak ci od Git-a
    zresztą. :)

    W kodzie subversion wyliczyłem 458 użyć goto. Ech, amatorzy.
    No ale to i tak lepiej niż w Git, gdzie tych goto siedzi 759.

    Mateusz