    From: ąćęłńóśźż <...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Abonament no limit
    Date: Sat, 15 Apr 2023 15:33:07 +0200

    Rejestracja mogła nie mieć nic do rzeczy :-/, odwiedziłem osobiście salon i na drugi
    dzień się nic nie zmieniło z nieodebranym od
    Vectry SMS-em.
    Dziwne, SMS potwierdzający przenoszony numer nie chciał przejść do smartwatcha
    (dziecięcego), ten konkretny smartwatch nie ma
    możliwości odczytu ani wysyłania SMS, tym niemniej przychodzące na ten numer SMS-y
    odczytywałem bez problemu w aplikacji
    rodzicielskiej.
    A na drugi niemal identyczny smartwatch dziecięcy tyle że mający natywną możliwość
    odbierania SMS-ów wiadomość z kodem doszła,
    odczytałem ją zresztą nie w zegarku (z braku mikroskopu ;)) lecz w tej samej
    aplikacji rodzicielskiej, tyle że tamten zegarek był
    wówczas nie w Virgin (Play), lecz w innej sieci nju (orange), co również może mieć
    znaczenie.
    Czyli gdzieś w smartwatchach jest flaga oznaczająca, czy dany zegarek może odebrać
    SMS-a czy nie może i nie przepuszczająca
    niektórych SMS-ów wysłanych z numerów specjalnych "Can't reply to this short code" (w
    tym przypadku z Vectra S.A.)?
    Do SMS-a podczepiona była reklama Vectry, może to była pułapka która jakoś nie
    przechodziła przez chińską chmurę (ze smartwatcha
    dziecięcego na apkę rodzicielską).
    Tak czy inaczej musiałem przełożyć SIM do wolnego slotu normalnego telefonu i wówczas
    poszło z SMS-em potwierdzającym.

    -----