  • Data: 2021-04-27 00:30:27
    Temat: Re: Adata SU900 znika z systemu - kończy się?
    Od: Tomaszek <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-04-26 o 20:17, pioruns pisze:
    > Haha przegapilem czesc posta, przepraszam, moja wina! :) Zaspany to
    > otepiony. Zignoruj moje posty :) Pozdrawiam.

    Może to jednak ja będę musiał przeprosić Ciebie. Napisałem, że
    przejrzałem wszystko, ale nie do końca tak jest. Zafiksowałem się na
    szukaniu przyczyny sprzętowej tymczasem jest jeszcze coś.
    Gdy dysk pojawiał się i znikał w dzienniku zdarzeń "storahci" sypało
    takimi ostrzeżeniami:

    "Wydano polecenie resetowania urządzenia \Device\RaidPort0" - źródło:
    storahci"

    Poniżej masz zrzut jak to wyglądało:
    https://imgur.com/1pUK1ZT

    Pobieżna jak na razie lektura internetów sugeruje, że problem może być
    ze sterownikami od chipsetu. I coś w tym może być. Zmieniałem jakiś rok
    temu płytę główną bo poprzednia padła. Ale systemu nie instalowałem na
    czysto. Po prostu włożyłem nową płytę (inny producent, ale chipset ten
    sam) system odnalazł sobie urządzenia, nie było konfliktów, błędów to i
    nie ruszałem tego.

    Iść w tym kierunku (instalacja sterowników od nowa) czy to raczej ślepa
    uliczka?

    --
    t0maszek