  • Data: 2010-05-27 08:58:04
    Temat: Re: Akcja Warszawa 11.06 - plakat
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-05-26 23:07:25 +0200, WITO <w...@g...com> said:

    > Myślę, że będzie miał to w d.... W przeciwieństwie do motocykli
    > stów i
    > rzeszy Bogu ducha winnych ludzi stojących korkach,

    Bo normalnie to nie stoją? Zresztą, jak niby przepisowa jazda (i to w
    dodatku jednośladów) miałaby wpłynąć na korki? Przecież większość
    kierujących tak jeździ, nie?

    > którzy co tydzień
    > oglądają grupy społeczne protestujące w jedynie słusznej sprawie.

    Słyszałem że w Koluszkach nie ma demonstracji.

    > Tym
    > razem dla odmiany ochoczo, w geście solidarności ukochają
    > motocyklistów i serdecznie ich (nas) pozdrowią.

    Tak jak wcześniej górników, stoczniowców, rolników, pielęgniarki,
    gejów... Wszczonsające. Lepiej niech chłopaki zacięcie dyskutują w
    necie, o! To dopiero jest skuteczna metoda zmieniania rzeczywistości.

    de Fresz