  • Data: 2021-11-30 21:57:03
    Temat: Re: Aktywny split sygnału RGB
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/11/2021 21:51, Włodzimierz Wojtiuk wrote:
    > Mam nadzieję, że sprawdziłeś jakość(budowę) kabla SCART.

    Jeśli podepnę sygnały wprost do VGA albo wprost do SCART, to jakosc
    sygnału jest ok.

    Jeśli podepnę *jednocześnie* to jest bardzo dużo szumu na obrazie i
    cienie/odbicia. Zakładam że z powodu niedopasowania impedancji a być
    może i wewnętrznych problemów tych torów w takiej konfiguracji.

    Innymi słowy szukam prostego sposobu separacji tych dwóch obwodów.

    PS. Amiga relatywnie często przełacza się między PAL a VGA, dlatego tak
    istotne jest zautomatyzowanie tego procesu i zostawienie kabli w gniazdach.