  • Data: 2021-09-06 11:05:33
    Temat: Re: Akumualtor do wkrętarki - 20V - co w środku
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Pawel "O'Pajak" napisał:

    > Np. taki Dell ma 3 pinową wtyczkę. Tym 3 minem leci komunikacja z
    > zasilaczem po 1-wire. Jak nie rozpozna zasilacza, to będzie olewał, co
    > mu sie podłącza. Pozostanie niewzruszony na najśliczniejsze gładziutkie
    > napięcia na wejściu i wszelkie zakęcia.

    Kilka tygodni temu dali mi nowego della, który wprawdzie ma jeszcze to
    okrągłe gniazdko, ale zasilacz dostarczony w komplecie ma wtyczkę USB-C.
    Którą, jak się okazało, należy wrazić w złącze Thunderbolt. Dziwne to
    mi się na początku zdało, ale do tej samej dziurki wtykam też poręczny
    kabelek ze stacji dokującej. Stacja nie dość że zasila laptop, to ma
    jeszcze podłączone dwa monitory, klawiaturę, mysz, ethernet i do tego
    różne cósie na USB. I to mi się spodobało -- bo po prostu działa i nie
    ma plątaniny kabli przy komputerze.

    --
    Jarek