  • 51. Data: 2011-04-30 13:30:40
    Temat: Re: Akumulator na obciazenie 100 A
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Apr 2011 14:31:33 +0200, Mario wrote:

    >Póki co jest stosowany raczej do atakowania. I zapewne tak już pozostanie.

    Ale jest adwokatem. Kiedys bedzie bronil oskarzonego o powazne
    przestepstwo i czytal raporty bieglych.

    J.

  • 52. Data: 2011-04-30 14:09:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Ale jest adwokatem. Kiedys bedzie bronil oskarzonego o powazne
    > przestepstwo i czytal raporty bieglych.

    Czas adwokata jest zbyt cenny (a od jutra trzeba ten czas mierzyć
    kasą fiskalna i nie ma zmiłuj się), by marnotrawić go na rozważania,
    czy się w coś autentycznie wierzy czy nie. Liczy się interes procesowy,
    a nie jakaś tam za przeproszeniem prawda obiektywna. Jak będzie bronił
    człowieka przed poważnym oskarżeniem, to tym bardziej musi zapomnieć
    o niewygodnych prawach natury, a podkreślać tylko te, które działają
    na rzecz klienta.

    Dajecie się Panowie wkręcać -- facet wcale nie jest głupi. Dostał
    zadanie, wziął pieniądze i teraz reprezentuje czyjś interes. A jeśli
    na drodze są jakieś trupy -- no to po trupach.

    Jarek

    --
    A oni wyznaczyli mu trzydzieści srebrników. [Mt. 26,15]

  • 53. Data: 2011-04-30 15:01:00
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Apr 2011 14:09:00 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski wrote:

> [...]
    >człowieka przed poważnym oskarżeniem, to tym bardziej musi zapomnieć
    >o niewygodnych prawach natury, a podkreślać tylko te, które działają

    No to tym bardziej powinien sie orientowac co jest rzetelne a co
    naciagane i latwo podwazy.

    >Dajecie się Panowie wkręcać -- facet wcale nie jest głupi. Dostał
    >zadanie, wziął pieniądze i teraz reprezentuje czyjś interes. A jeśli
    >na drodze są jakieś trupy -- no to po trupach.

    No nie wiem. Ja mam watpliwosci co do stanu jego umyslu - tyle zyskal.

    Ale moze to ja jestem glupi, bo dla niego istotne nie ile osob mysli
    ze on jest glupi, tylko ilu ze jest madry :-)

    J.

  • 54. Data: 2011-04-30 16:56:42
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Dajecie się Panowie wkręcać -- facet wcale nie jest głupi.

    Powiedzmy. Jest jeszcze druga strona medalu - ktoś mu tę bajeczkę
    sprzedał, przekonał do jej prawdziwości. Zwykła, typowa prowokacja w
    celu rozmycia sprawy. Tak samo podpuszcza się dziennikarzy w różnych
    sprawach. Facet i siebie ośmiesza, i śledztwo. Po pewnym czasie rodziny
    ofiar dojdą do tego, kto ich reprezentuje ale wszyscy zainteresowani
    swoje interesy już załatwią. Jedni są zainteresowani szumem a inni
    zasypaniem śladów po własnej niekompetencji. No ale nic to - koniec z
    polityką, bo się wątek rozjedzie.
    Maciek

  • 55. Data: 2011-04-30 17:21:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 30 Apr 2011 18:56:42 +0200, Maciek wrote:

    >Powiedzmy. Jest jeszcze druga strona medalu - ktoś mu tę bajeczkę
    >sprzedał, przekonał do jej prawdziwości. Zwykła, typowa prowokacja w
    >celu rozmycia sprawy.

    Ale on swoj rozum powinien miec, ocenic co w tym moze byc prawda, a
    tymczasem bredzi o osiadaniu helu na mankietach.

    Gorzej ze bajeczke przepuscil dr nauk fizycznych.

    >Tak samo podpuszcza się dziennikarzy w różnych sprawach.

    np on wlasnie podpuszcza ?

    Ciekawe jak dlugo beda dziennikarze ten hel ciagnac.

    J.

  • 56. Data: 2011-04-30 17:46:50
    Od: "d530" <d...@p...com>

    > Ciekawe jak dlugo beda dziennikarze ten hel ciagnac.
    >
    > J.

    nic ciekawego, podobnie jak nie jest ciekawe jak długo pl.misc.elektronika będzie
    dokarmiana helem

  • 57. Data: 2011-04-30 18:12:32
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

    > Powiedzmy. Jest jeszcze druga strona medalu - ktoś mu tę bajeczkę
    > sprzedał, przekonał do jej prawdziwości.

    Tak? Na razie to ja widzę, że on sprzedaje bajeczkę, że ktoś mu
    to sprzedał. A on biedny, nieświadomy, skąd mógł wiedzieć...

    > Zwykła, typowa prowokacja w celu rozmycia sprawy.

    A, czyli to to Putnin z Tuskiem podstępnie podsunęli tego gościa.

    > Po pewnym czasie rodziny ofiar dojdą do tego, kto ich reprezentuje
    > ale wszyscy zainteresowani swoje interesy już załatwią.

    No bo oczywiście teraz nie wiedzą. Bo sami przecież nie mogli wybrać
    prawnika, tylko dostali z urzędu.

    Jarek

    --
    Ludzie ci, o których życie tak natarczywie na nas nastawałeś, a głównie
    Wołodyjowski z onym drugim przybłędą, wyrwali się w drodze do Birż.

  • 58. Data: 2011-04-30 22:17:18
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Wiatrak wielki zrob. Trzeba utworzyc male tornado na dodze duzego.
    > Male krzywdy nie zrobi, a duze nie bedzie sie juz mialo czym zasilic.

    A nie taniej nakupić rur PCV od kibla i zrobić działo orgonowe?

    Z filmów na Youtube wynika że działa.

  • 59. Data: 2011-05-01 07:56:06
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > A, czyli to to Putnin z Tuskiem podstępnie podsunęli tego gościa.

    No już nie rób z siebie idioty - wystarczy prezes i spółka z
    Krakowskiego Przedmieścia.

  • 60. Data: 2011-05-01 11:23:25
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Maciek napisał:

    > No już nie rób z siebie idioty - wystarczy prezes i spółka z
    > Krakowskiego Przedmieścia.

    Nie wystarczy. Przezes wybrał prawnika, który go potrafi najlepiej
    reprezentować. Myślę, że nawet się przy tym specjalnie nie wsłuchiwał
    w głosy spółki. "Prowokacją" albo "sprzedawaniem bajeczek" to by
    można było nazwać, gdyby mu się udało wkręcić jakiegoś bajkopisarza
    do którejś z oficjalnych komisji. Albo odwrotnie -- gdyby to jemu
    podrzucono osobę, która ma go kompromitować. Niczego takiego nie widzę.

    --
    Jarek