-
X-Received: by 10.140.27.140 with SMTP id 12mr60841qgx.19.1409259545869; Thu, 28 Aug
2014 13:59:05 -0700 (PDT)
X-Received: by 10.140.27.140 with SMTP id 12mr60841qgx.19.1409259545869; Thu, 28 Aug
2014 13:59:05 -0700 (PDT)
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.c
om!feeder01.blueworldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-
media.com!feed-me.highwinds-media.com!i13no3951304qae.1!news-out.google.com!q8n
i3qal.1!nntp.google.com!i13no3951298qae.1!postnews.google.com!glegroupsg2000goo
.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Thu, 28 Aug 2014 13:59:05 -0700 (PDT)
In-Reply-To: <5...@g...com>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.77.124.137;
posting-account=ImADBgoAAACiWW6d4L4Bzb8Mzj1icfz6
NNTP-Posting-Host: 46.77.124.137
References: <c...@g...com>
<5...@g...com>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <f...@g...com>
Subject: Re: Akumulator o niskiej masie
From: m...@g...com
Injection-Date: Thu, 28 Aug 2014 20:59:05 +0000
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Received-Bytes: 1928
X-Received-Body-CRC: 368923169
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542841
[ ukryj nagłówki ]Szanuję Twoją opinię, ale sie z nią nie zgadzam.
Na akumulatorze zaoszczedzono prawie 20 kilo.
Na klapie z jakiegoś tam materiału zamiast blachy kolejne kilogramy. Itd. Sumarycznie
dało to masę mniejsza o około 100 kg.
Jeśli uważasz ze jest to bez znaczenia dla osiągów i spalania, to cóż.. Nie będę Cię
przekonywał.
A co do przykładów które podałeś, to tez sie nie zgadzam. Nie ma mowy o redukcji masy
kosztem czegoś (np zasięgu ze względu na mniejszy bak). Robi sie to tylko wtedy kiedy
coś zyskujemy nic nie tracąc. Tak jak w przypadku tego akumulatora czy klapy maski.
A=F/m ,a z fizyką nie można dyskutować ;)
Pozdrawiam,
M.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.08.14 23:33 k...@g...com
- 29.08.14 02:00 gizmacz
- 29.08.14 05:04 A.L.
- 29.08.14 08:22 semi
- 29.08.14 09:14 AL
- 29.08.14 10:07 J.F.
- 29.08.14 10:35 Michał Król
- 29.08.14 20:25 m...@g...com
- 29.08.14 20:47 k...@g...com
- 29.08.14 22:14 J.F.
- 30.08.14 10:47 Tomasz Finke
- 30.08.14 14:12 J.F.
- 30.08.14 21:48 Michal Lukasik
- 30.08.14 19:43 Pszemol
- 31.08.14 00:26 Tomasz Finke
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław