-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Akumulator - pojemnosc
From: PiteR <e...@f...pl>
References: <581f99a1$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<lryq5ht4qulj$.qvbmpo7fv3vi.dlg@40tude.net>
<X...@l...net>
<l...@4...net>
Date: Tue, 08 Nov 2016 11:20:32 +0100
Organization: vw watercooled
Message-ID: <X...@l...net>
User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
:HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
Reply-To: e...@f...pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
NNTP-Posting-Host: host-81-190-141-93.dynamic.mm.pl
X-Trace: 1478600433 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 654 81.190.141.93:3132
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2592173
[ ukryj nagłówki ]na ** p.m.s ** Jacek Maciejewski pisze tak:
>>> 4. Paradoksalnie, aku o mniejszej pojemności może być lepszym
>>> źródłem energii do rozruchu niż aku o dużej pojemności, ponieważ
>>> ten pierwszy z reguły będzie miał mniejszą oporność wewnętrzną.
>>
>> dlaczego będzie miał mniejszą oporność wewnętrzną?
>
> Większa pojemność wymaga większej ilości masy czynnej a to znaczy
> że będzie mniej ołowiu metalicznego w ramkach. Ołów ma lepszą
> przewodność niż masa czynna.
myślałem, że większy gabaryt to proporcjonalnie więcej wszystkiego.
To skąd większe prądy rozruchowe przy większych pojemnościach
skoro oporność wewnętrzna nie jest mniejsza?
--
Ausfahrt. The biggest city in Germany.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.11.16 11:26 Adam
- 08.11.16 13:05 Jacek Maciejewski
- 08.11.16 13:51 J.F.
- 08.11.16 14:06 J.F.
- 08.11.16 15:48 Adam
- 08.11.16 21:24 Mateusz Bogusz
- 08.11.16 21:30 Tomasz Gorbaczuk
- 08.11.16 21:33 Mateusz Bogusz
- 08.11.16 21:39 Tomasz Gorbaczuk
- 09.11.16 14:12 J.F.
- 10.11.16 09:29 Adam
- 15.11.16 17:14 Scobowski
- 15.11.16 22:55 Przyjazny
- 16.11.16 11:04 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- (Nie)typowy problem z elektrykiem
- Życie z Renault Twizy: Jak to NAPRAWDĘ wygląda
- Takim bym jeździł - Złomnik: Golf jedynka z wnętrzem od Fabii
- ostatni raz byłem na myjni
- Zimowy płyn do spryskiwania szyb
- jęczy wspomaganie
- wrzesień
- jak się kupuje elektryczny?
- jak sprawdzić czy zerwałem gwint
- Wrześniowe promocje na ładowarkach
- KIA 2025r
- Rejestracja godna elektryka
- Koniec dopłat
- Odszkodowanie
- Fwd: Uprzejmie proszę o sprostowanie nieprawdziwej informacji w art. premium
Najnowsze wątki
- 2025-10-01 Citek i "wymagane działanie"
- 2025-10-01 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-10-01 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-10-01 Wrocław => Specjalista ds. Marketingu Online (PPC) <=
- 2025-10-01 Gdańsk => Starszy programista oprogramowania C++ <=
- 2025-10-01 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-10-01 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-10-01 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-10-01 => Senior Algorithm Developer (Java/Kotlin) <=
- 2025-10-01 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Konsultant wewnętrzny <=
- 2025-10-01 Ciekawa mapka z BTS-ami
- 2025-09-30 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-09-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-09-30 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-09-30 Warszawa => Lead SAP PP Consultant <=