eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaAkumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach? › Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!news2.arglkargh.de!news.mixmin.net!border2.nntp.ams1.giga
    news.com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!u
    nt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Reply-To: m...@p...onet.pl
    Subject: Re: Akumulator samochodowy - napiecia w niskich temperaturach?
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    References: <0...@g...com>
    <60283150$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
    <602bd593$0$541$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be05a$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <602be492$0$537$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0iop1$3lm$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <gbzrh9q38b13$.1ul9219nnq7lb$.dlg@40tude.net>
    <602cf576$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0j1pn$9hq$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <602d2b89$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0m0il$cmo$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    <602f729f$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <s0oa4d$uj7$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
    Organization: A.P.Z.
    Date: Fri, 19 Feb 2021 13:29:21 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:78.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/78.7.1 Hamster/2.1.0.11
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <s0oa4d$uj7$1$PiotrGalka@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Language: pl
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: AVG (VPS 210219-0, 19.02.2021), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 34
    Message-ID: <602faf27$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 178.37.120.103
    X-Trace: 1613737767 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 553 178.37.120.103:61157
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:762079
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 19.02.2021 o 13:15, Piotr Gałka pisze:

    >> Nie trzeba - wlaczasz miedzy zacisk przerywacza lub cewki a mase.
    >> Choc faktycznie - to wymaga wlaczenia zasilania, wiec lepiej do
    >> +akumulatora ... a na alternatorze/pradnicy nie ma +
    >>
    >>> Pamiętaj, że w maluchu w komorze silnika nie ma akumulatora.
    >>
    >> Jakos tak pamietam, ze ustawianie zaplonu nie bylo problemem ... ale
    >> moze to w innym samochodzie.
    >>
    >
    > Ja też nie twierdzę, że to był jakiś problem. Po prostu przypomniała mi
    > się ta procedura.
    > Nie wiem czemu to się ustawiało więcej niż raz, fabrycznie, ale wiem, że
    > parę razy ustawiałem. Przypuszczam, że za pierwszym razem jak się
    > zastanawiałem jak wykryć moment rozwarcia styków to wpadłem na pomysł
    > wykorzystania tego co i tak w samochodzie jest i potem nie widziałem
    > powodu, aby to zmieniać, skoro wszystko jest zawsze pod ręką.

    J.F. Jest pewnie z tych, że w kieszeni nosi próbnik a w drugiej ma
    zapasową żarówkę i po dwa imadła z pilnikami w tylnych kieszeniach a
    smartfon mu robi za multimetr i oscyloskop i termometr :D

    Inna sprawa, że lepiej mieć lampę stroboskopową do ustawiania zapłonu
    przy pracującym silniku...ale że przerwa na przerywaczu w Maluchu lubiła
    się z czasem powiększać, to trzeba było co jakiś czas sprawdzać, jeśli
    były problemy z mocą czy uruchamianiem silnika.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPiS>>>
    PORTFELE POLAKÓW PĘKAJĄ W SZWACH
    (coraz więcej bezwartościowych pieniędzy)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 19.02.21 14:09 J.F.

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: