-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
et!news.uzoreto.com!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer02.ams1!pe
er.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer01.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.
highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-
a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Fri, 13 Jan 2023 23:24:58 +0100
MIME-Version: 1.0
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
Thunderbird/102.6.1
Subject: Re: Akumulator sodowo-jonowy, produkcja już leci, podobno tak samo dobry a
tańszy (docelowo o połowę od li-ion)
Content-Language: pl
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <tprk5g$kso$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<63c15f05$0$19616$65785112@news.neostrada.pl>
<tprs8o$qus$1$m4rkiz@news.chmurka.net>
<tpsbj6$73n$2$Cav@news.chmurka.net>
From: cef <c...@i...pl>
In-Reply-To: <tpsbj6$73n$2$Cav@news.chmurka.net>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 18
Message-ID: <63c1da3a$0$19624$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.163.195
X-Trace: 1673648698 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 19624 83.27.163.195:64712
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2126
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2710341
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2023-01-13 o 20:31, Cavallino pisze:
> W dniu 13-01-2023 o 16:10, m4rkiz pisze:
>> W dniu 13.01.2023 o 14:39, Lisciasty pisze:
>>> O sodowych już dawno temu czytałem, ale z racji marnej gęstości energii
>>> nadają się raczej tylko do chałupy. Za to ponoć mają być tanie. Ale póki
>>> co w handlu nigdzie nie widzę :/
>>
>> Jeżeli faktycznie mają mieć połowę gęstości energii li-ion, ale
>> zapewniać 4000+ cykli, pracować w szerokim zakresie temperatur, być o
>> połowę tańsze, z dostępnych materiałów, bez szansy na pożar to widzę
>> tu szereg możliwości,
>
> Dopiero byłoby narzekanie na zasięg, jakby wszystko z obecnych 400 km,
> miało spaść do 200.
> Cofnięcie się w rozwoju o minimum 5 lat...
Komu jak komu, ale Tobie to raczej by nie przeszkadzało.
Przestawił byś odpowiednie klapki i poszedł na obiad.
Następne wpisy z tego wątku
- 14.01.23 14:59 m4rkiz
- 14.01.23 15:28 Cavallino
- 14.01.23 17:29 nadir
- 14.01.23 21:16 ii
- 14.01.23 21:18 ii
- 14.01.23 21:33 Shrek
- 15.01.23 11:23 Myjk
- 15.01.23 11:28 Myjk
- 15.01.23 12:58 m4rkiz
- 15.01.23 13:58 J.F
- 15.01.23 14:15 Cavallino
- 15.01.23 17:09 Shrek
- 15.01.23 17:10 J.F
- 15.01.23 17:12 Shrek
- 15.01.23 17:37 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
Najnowsze wątki
- 2024-05-02 Zielona Góra => Spedytor międzynarodowy <=
- 2024-05-02 Katowice => Performance Analyst <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-02 Warszawa => Starszy inżynier oprogramowania (Rust) <=
- 2024-05-02 Katowice => Java Developer <=
- 2024-05-02 'Studenci do nauki!'
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- 2024-05-02 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-02 Łódź => Senior DevOps Engineer <=
- 2024-05-02 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-05-02 Ulm => Solution Architect (secure communication and IoT solutions) <=
- 2024-05-02 Fotowoltaika - inwerter - jakie ficzery?