-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin2!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <paqg7n$1qeh$1@gioia.aioe.org>
<5ad0cd3d$0$668$65785112@news.neostrada.pl>
<paqs9k$eql$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <paqs9k$eql$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Alternator samochodowy - moc ciągła.
Date: Fri, 13 Apr 2018 20:31:51 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 28
Message-ID: <5ad0f798$0$31350$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.26.155.145
X-Trace: 1523644313 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 31350 83.26.155.145:54051
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:731096
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "t-1" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:paqs9k$eql$...@n...news.atman.pl...
W dniu 2018-04-13 o 17:31, J.F. pisze:
> Użytkownik "Grzegorz Brzeczyszczykiewicz" napisał w wiadomości grup
>>> Alternatory samochodowe mają prąd maksymalny zazwyczaj w
>>> przedziale 50-120A czyli moc maksymalną w granicach ok 1.5 kW.
>>> Jaka jest ich faktyczna (oczywiście szacunkowa) moc ciągła, nie
>>> grożąca ich przegrzaniem i uszkodzeniem?
>
>> Chyba nigdy nie widzialem takiego parametru.
>Przykładowy:
>http://www.auto-elektryk.waw.pl/alternatory_paramet
ry_znamionowe-7-p-1.html
No i nie masz "dopuszczalny dlugotrwaly prady wyjsciowy" ani
podobnego.
Z wykresu wynika, ze potrafi dac ponad 70A ... ale jak dlugo ?
Samochod raczej nie bedzie bral 70A w sposob ciagly ...
Jeszcze kiedys to mozna bylo zobaczyc jakiegos rajdowca z kilkoma
reflektorami po 100W ... teraz lampy biora mniej, a alternatory daja
wiecej, i trudno takie 2kW wykorzystac ... dlugotrwale mam na mysli.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 13.04.18 21:57 Janusz
- 13.04.18 22:24 J.F.
- 14.04.18 11:28 Janusz
- 14.04.18 12:10 J.F.
- 14.04.18 14:12 Desoft
- 14.04.18 14:57 J.F.
- 14.04.18 14:57 Irek.N.
- 14.04.18 17:51 Janusz
- 16.04.18 16:59 Adam Wysocki
- 16.04.18 19:20 Desoft
- 17.04.18 10:05 tck
- 17.04.18 11:54 Adam
- 17.04.18 18:34 HF5BS
- 17.04.18 20:23 Zenek Kapelinder
- 17.04.18 21:44 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- [newbie] Jaki multimetr za 2-4 stówy?
- szafka sieciowa
- Raspberry Pi 5 + dyski SATA
- lutownica na węgiel
- Znów czary (albo niewiedza) - tym razem fotowoltaika
- Chess
- Vitruvian Man - parts 7-11a
- przeźroczyste koszulki
- Re: Win 10/11 nie lubi OKI
- Programator czasowy TUYA.
- Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
- twardy dysk stuka
- Oclenie alkalicznych akumulatorów
- Powerbank jednonapieciowy, a trzynapieciowy
- Lustra w maszynie ASML
Najnowsze wątki
- 2024-05-12 Dwukabinowy Citroen - dziwadło pod zabudowę spec
- 2024-05-12 Co oznacza Wi-Fi? - po prostu nic!
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Chess
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 7-11a
- 2024-05-11 Katowice => Administrator IT - Wirtualizacja i Konteneryzacja <=
- 2024-05-11 Poznań => Business Development Manager - obszar bezpieczeństwa IT <=
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Vitruvian Man - parts 1-6
- 2024-05-11 Wrocław => Lider Serwisu/Programista PLC z językiem niemieckim <=
- 2024-05-11 Czy dopłaty do używanych elektryków z Niemiec będą również do czterokołowców lekkich?
- 2024-05-11 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-11 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-11 Koniec bezkarności?