  • Data: 2023-05-09 00:30:09
    Temat: Re: Android auto - narzekanie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.05.2023 o 00:05, heby pisze:

    > Co mam doprecyzować? Google nie znajdzie mi fastfodów minus kebab.
    > Znajdzie fastfoody i znajdzie kebaby. Różnicę muszę sobie sam policzyć.
    > To zadanie dla AI.

    Nie patrz i nie kupuj kebabów. Zaiste trudno mi osobiście wskazać, gdzie
    są fastfudy bez kebabu. Masz jakieś nienawiści/odruchy optyczne do rolki
    mięsa na patyku?

    > Ja często poruszam się z żoną. Dziećmi. Znajomymi. Rodziną.

    Ja też. Uzgadniamy a ja jestem Admirałem i wydaję rozkazy na pokładzie
    mojego krążownika :)

    > Oni też wiedzą czego chcą. ALe nie mają doktoratu z dozwolonych zapytań.

    > Ale je nie chcę najbliższego Maka. Ja chcę zjeśc coś, ale akurat nie
    > kebab. I niekoniecznie Mac.

    To zdefiniuj CEL. Proste? Nikogo nie obchodzi czego nie chcesz. Cały
    świat czeka na ta jedną decyzję: CZEGO CHCESZ?

    > De facto to prosta kwerenda na danych z filterm. Do ogarnięcia przez
    > prymitywne AI.

    No, jak się określi CEL.

    > To tok myslenia pojawiajacy się w normalnych rozmowach. "Chętnie zjem
    > jakąs zupę, tak z 5 minut dojazdu od trasy, tanio, ale nie mam ochoty na
    > żurek" to prosta kwerenda z kilkoma operacjami na zbiorach.

    Kurwa. Nachuj kogoś obchodzi na co nie masz ochoty. Można jeszcze
    wymieniać kilka miliardów lat świetlnych na co się nie ma ochoty. To
    oczywiste. Liczy się CEL. Właśnie do tego została stworzona nawigacja :]

    Sposób rozumienia narzędzia. Młotek jest do wbijania gwoździ a nie do
    wykręcania śruby :>

    > Wykonujesz
    > takie operacje codziennie setki razy na przykłąd mówiąc do żony "możesz
    > mi kupić przy okazji słoik oliwek, tylko nie zielonych, najlepiej
    > krojonych". Naturalnym jest stosowanie kwerend z filtrami bo to właśnie
    > robimy w komunikacji. W nawigazji to tak samo naturalne być powinno.

    Ja proszę o kartkę lub zapisuję konkret. Kup 10 jajek, a jak będzie
    chleb to 1. Kupuję 1 jajko kiedy jest chleb.

    PRECYZJA!!!

    Kup 10 jajek. Jak będzie chleb (bezsęs - bo jak nie będzie?) to kup
    jeden (w dopuszczalnym domyśle) jeden chleb.
    Jprdl.

    > Ja bym powiedział, że codzienność. Na przykład muszę zdążyć do hotelu na
    > obiad, ale mogę jeszcze zahaczyć o jakiś zamek w okolicy. Tylko nie
    > wiem, czy się wyrobię, bo to może i 5km od trasy, ale jakaś droga kręta
    > i może korek jest. Chętnie dowiedziałbym się, czy to jest wykonalne, w
    > czasie jazdy, zamiast zatrzymywać się i tracić czas na liczenie,
    > szacowanie, przewidywanie kończąc bez obiadu i bez zamku. Proste pytanie
    > do AI: czy zdążę.

    Wpisz. Wpis to minuta. Wtedy określasz KONKRETY pisemnie z wymogiem, bez
    AI. To jest opcja, jakbyś pytał :]

    > Nie, 5 sekund to nie da się nawet prostej trasy wypowiedzieć,
    > zaplanować, wyświetlić i obliczyć czasu dojazdu.

    Masz wadę wymowy :)

    > Wiec nie rozumiesz po co komu AI. Tu nie chodzi o gadanie. Wolałbym
    > gadać jak najmniej. Dlatego pragnę używać szybkich zapytań z kontekstem.
    > Na przykład "prowadź do tej plaży co byliśmy wczoraj w południe" zamiast
    > szukać w historii gdzie to było, przy jakiej ulicy, bo już nie pamiętam.

    Nie musisz szukać/dotykać: OK Google, wyświetl historię i sprawdzasz.
    Mogłeś być w 10 miejscach na 9 plażach od 11:30 do 12:30 ale
    "nakazujesz" się domyślać o które konkretnie chodzi. Ja bym cię już
    tutaj zabił :]

    > Czyli kompltenie nie rozumiesz, że zadaniem AI jest właśnie
    > *zredukowanie* czasu konwersacji z maszyną poprzez pojmowanie kontekstu
    > i sugerowanie prawidłowych odpowiedzi, zamiast workaroundowania i/lub
    > redukowania potrzeb po stronie usera bo asystent za głupi na proste
    > kwerendy z operacjami na zbiorach czy kontekstem poza poleceniem.

    Czyli kompletnie nie rozumiesz PRECYZJI określania zapytań. Jesteś kobietą?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>