  • Data: 2023-05-09 00:44:38
    Temat: Re: Android auto - narzekanie
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli kompletnie nie rozumiesz PRECYZJI określania zapytań. Jesteś kobietą?

    Kurwa. Jakby moja decyzja miałaby być uzależniona od AI to osobiście bym
    C4 podłożył pod coś, co ma za mnie decydować. Sugestia jest OK i to jest
    też dostępne w Asystencie. Wybór należy DO MNIE a nie do AI. Nie jestem
    infantylną pizdą, która zwala odpowiedzialność na niepowodzenia za swoje
    decyzje :) Ty starasz się to równoważyć... i chyba tutaj się różnimy.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>