  • Data: 2020-09-30 14:10:54
    Temat: Re: Antena CB w samochodzie a podłączenie masy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 30/09/2020 14:00, Arnold Ziffel wrote:
    > Jakby miał kasę i zdrowie, to mógłby iść do sądu... jakby...

    Iść.

    > Tak... mi się w Warszawie nie udało zdekodować tego SSTV. Odebrać tak, ale
    > w szumach, widać za dużych dla dekodera.

    Wiesz, ja nie mam anteny, jakiejkolwiek, poza długim batem do radia (w
    zasadzie skanera) ręcznego i drugim takim samym do SDR. Na tym ISS
    nasłuchują w USA, ale tam jest głównie step i motele, może dlatego.
    Miałem budować anenę szerokopasmową, ale mieszkam na osiedlu domków i
    mam wrażenie że będzie to "psuło estetykę" bo takie anteny wyglądają
    fatalnie w zestawieniu z grilem i bramą i wygladają jak popsuty parasol,
    czyli generują obrazki jak ze złomowiska.

    Trzeba jednak w te bieszczady chyba uderzyć na emeryturkę i żuć szmaty ;)