  • Data: 2020-09-30 14:00:50
    Temat: Re: Antena CB w samochodzie a podłączenie masy
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel) szukaj wiadomości tego autora

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Czasami. Myśle że nie w celu poznania odpowiedzi ;) To taki analogowy
    > facebook, niby pytasz o odciągi a tu po chwili ktoś pyta "to masz nową
    > antenę" i pojechali...

    A, jak w rozmowie wychodzi, to tak.

    Sam mam teraz problem z generatorem CTCSS, który zrobiłem, żeby ożywić
    starego TRX-a (otwiera blokadę w dwóch TRX-ach, ale nie otwiera
    przemiennika lub otwiera dopiero przy puszczaniu PTT) i zastanawiam się,
    gdzie spytać... ale spytam, jak pomierzę sygnał z dyskryminatora w jednym
    z odbiorników i porównam z CTCSS z innego, fabrycznego TRX-a.

    > Mieszkasz w ładnym apartamentowcu i na środku stawiasz anetnę. Nie dość
    > że prawniczka piętro niżej ma przez to migrenę to jeszcze lekarzowi zza
    > ściany zakłuca to modlitwę, że nie wspomnę dewotki obok której strony
    > nie wchodzą. Nie, nie wymyśliłem tego.

    To co to dopiero będzie, jak ją podłączysz :)

    Ale tak, radiofobia ma się dobrze.

    > Nawet w blokach w latach 70 obok mnie był przypadek koło 2000 gdzie
    > spółdzielnia, na wniosek mieszkańców, zlikwidowała antenę KF na dachu (i
    > to raczej małą) która tam była przez kilkadziesiąt lat, właściciel miał
    > niewiele do gadania, bo kto zwraca uwagę na fanaberie starego świra na
    > wózku.

    Jakby miał kasę i zdrowie, to mógłby iść do sądu... jakby...

    > Być może tak zrobisz na środku buraczanego pola w kieleckim, ale u mnie
    > szum jest taki że nie słyszę nawet głupiego audio z ISS które czasem
    > nadaje. No może jakieś bulgotanie za szumem. Taka "zaleta" mieszkania w
    > mieście.

    Tak... mi się w Warszawie nie udało zdekodować tego SSTV. Odebrać tak, ale
    w szumach, widać za dużych dla dekodera.

    Na działce muszę kiedyś spróbować. Działka też w Warszawie, ale otoczona
    przez domki, w których zwykle nikogo nie ma, więc nic nie sieje, moja
    instalacja też jest zrobiona od początku pod odbiór radiowy.

    SAQ tam odebrałem (na kawałku przewodu od domku do drzewa i wtórniku na
    LMP7721), to na ISS też jest szansa.

    --
    Zajączek miał ochotę na seks. idzie przez las i szuka partnerki.
    Spotyka zwiniętego w kłębek jeża. Obchodzi go dookoła i zupełnie nie