    From: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Antena CB w samochodzie a podłączenie masy
    Date: Wed, 30 Sep 2020 18:05:45 +0000 (UTC)

    heby <h...@p...onet.pl> wrote:

    > Iść.

    Iść, jechać. Choć może lepiej nie, jeszcze by mu kazali pełzać.

    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2019-06-17/niepe
    lnosprawny-oskarzony-musial-czolgac-sie-po-podlodze-
    sedzia-powiedziala-poradzi-sobie/

    https://www.wprost.pl/kraj/10225956/niepelnosprawny-
    musial-czolgac-sie-po-podlodze-postepowanie-ws-sedzi
    ow-z-lodzi.html

    > Na tym ISS nasłuchują w USA, ale tam jest głównie step i motele, może
    > dlatego. Miałem budować anenę szerokopasmową, ale mieszkam na osiedlu
    > domków i mam wrażenie że będzie to "psuło estetykę" bo takie anteny
    > wyglądają fatalnie w zestawieniu z grilem i bramą i wygladają jak
    > popsuty parasol, czyli generują obrazki jak ze złomowiska.

    Trochę tak, ale antenę można schować. Jest książka "Ukryte anteny", tam
    jest sporo pomysłów.

    A może parapetówka? Niekoniecznie szerokopasmowa...

    > Trzeba jednak w te bieszczady chyba uderzyć na emeryturkę i żuć szmaty ;)

    Pytanie czy wtedy będzie jeszcze z kim.

    --
    Obok drzewa stoi słoń. Na wysokiej gałęzi siedzą sobie dwie mrówki i
    nabijają się ze słonia: