    From: "Agent" <w...@o...ue>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat i koło dwumasowe
    Date: Mon, 1 Mar 2010 07:21:06 +0100

    Użytkownik "Tosiek" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:hmet1o$qd4$1@inews.gazeta.pl...

    > "daro" napisał
    >
    > Na początek trochę się pozłoszczę na Ciebie. Jeśli masz wiedzę i widzisz,
    > że coś pomyliłem to czemu zadajesz ironiczne pytanie zamiast wytłumaczyć.
    > Nie musiałbym przeprowadzać długiej analizy błędu. Szydzenie nie należy do
    > dobrego tonu w rozmowie.
    > Mniejsza o to, przeżyję...
    > Prawdopodobnie czytając opisy sprzedawanych aut, gdzie ludzie posługując
    > się potocznym określeniem Tiptronic mają na myśli możliwość ręcznej zmiany
    > biegów, pomyliłem z oficjalną oplowską nazwą Easytronic występującą przy
> [...]
    Koła dwumasowe w benzynach montują gdy jest to silnik turbo ale to też
    rzadko.jeszcze. Easytroniciem w Toyocie jedzie się w miarę dobrze na manualu
    i puszczając na sekunde gaz tuż przed zmianą biegu. W takim przypadku nie ma
    szarpnięń i można powiedzieć że jedzie się wtedy lepiej niż manualem bo nie
    potrzeba wciskać sprzęgła za to nadal gorzej niż klasycznym automatem. Jak
    bym miał kupować nowe auto to napewno bym za to nie chciał płacić.