    From: Marek <f...@f...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Automatyka domowa
    Date: Fri, 02 Apr 2021 14:29:36 +0200

    On Fri, 2 Apr 2021 14:05:10 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:
    > Czy ktoś może podrzucić sprawdzone rozwiązanie sterowania kilkoma
    > czy
    > kilkunastoma urządzeniami domowymi (typu wyłącznik światła,
    > chętnie
    > ściemniany)? Sterowane "pilotem" (może być smartfon) i programowane
    > czasowo.
    > I żeby to nie łączyło się z serwerem w Chinach, tylko w całości
    > zamykało
    > się w sieci domowej (pewnie z jakimś serwerem?)...

    Jak 6 lat temu szukałem to nie znalazłem takiego dla mnie
    odpowiedniego wiec stworzyłem własny. Teraz może by mi się już nie
    chciało wymyślać bo są już gotowce jak Home Assistant.

    Tutaj pewnie spora część userow używa jakiś własnych wynalazków, a
    jeśli nie to ciekawe jakich (z półki tych bez chińskiej chmury)?

    --
    Marek