    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Automatyka domowa
    <606ae8a6$0$514$65785112@news.neostrada.pl> <s4eqio$lsm$1@dont-email.me>
    <606af5ca$0$530$65785112@news.neostrada.pl> <s4et5s$9hj$1@dont-email.me>
    <606afbc4$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <606b06f4$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <606b24a5$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <606b8066$0$560$65785112@news.neostrada.pl> <s4fvq9$8rd$1@dont-email.me>
    <606c31d8$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <606de685$0$527$65785112@news.neostrada.pl>
    <eotbI.36025$EuP9.3143@fx31.ams1>
    <6070d490$0$25418$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 10 Apr 2021 01:10:19 GMT

    On 2021-04-09, KIKI <y...@p...uu> wrote:

    > To znaczy ograniczyć, że to tam widzisz przez 3 miesiące :-) Nie bądź
    > naiwny. Będą z tego korzystać rządy do masowej inwigilacji wszystkich.
    > Będą chcieli wprowadzić system punktowania obywateli jak w Chinach.
    > Mam nadzieje, że słyszałeś o "social credit system" ? Wystarczy, że

    Uzywanie google home dostarcza google malutki ułamek tego co zwykle i
    tak przekazujesz światu używając np. wyszukiwarek. Co idzie do googla to
    polecenia jakie mu wydajesz. Włącz telewizor, wyłącz klimę, powiedz
    która godzina, odliczaj od teraz 10 min, zapuść konkretną muzykę, obudź
    mnie o szóstej. Tam nie ma nic, czego by te Twoje rządy nie wiedziały
    jeśli sledzą Cię na podstawie tego co i tak robisz od dawna w
    Internecie.

    > będziesz używał nieprzychylnych fraz i nie kupisz biletu na samolot.
    > Chyba testują coś podobnego we Włoszech?

    Na kim?

    --
    Marcin