  • Data: 2021-04-14 16:51:09
    Temat: Re: Automatyka domowa
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Apr 2021 16:43:04 +0200, netx wrote:

    > Używam od dwóch lat (chociaż nie w kiblu) żarówek: "Yeelight Xiaomi
    > Żarówka Smart LED Kolor v2 WIFI" . Nawet jak serwer albo Wifi nie
    > działa, można je wyłączyć zwykłym wyłącznikiem na ścianie a następnie
    > włączyć tym samym przełącznikiem. Włączają się u mnie w stan w którm
    > "natychmiast" świecą niezależnie od Wifi/serwerów itp. Dopiero potem
    > łączą się z serwerem.

    Jest to jakies rozwiazanie, ale jak wylaczysz wylacznikiem, to sie juz
    na pewno automatyka nie wlaczy.

    Do tych swiatel, to powinien byc wlacznik 5 pozycyjny :-(
    -automatyka
    -zawsze wlaczone,
    -zawsze wylaczone,
    -wlacz, ale pozostaw automatyczne sterowanie - pozycja chwilowa
    -wylacz, ale pozostaw autmatyczne sterowanie - pozycja chwilowa.

    No tak, ale to zaklada, ze automatyka dziala komendami wlacz/wylacz.
    A nie tak, ze ma ustalony stan, aktualizowany czesto ... chyba
    prosciej podejsc i zgasic :-)

    J.