    Subject: Re: Awaryjnosc samochodow
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Wed, 14 Oct 2020 06:49:20 +0200

    W dniu 13.10.2020 o 23:06, s...@g...com pisze:
    > http://www.anusedcar.com/
    >
    > Drogi Shreku.
    > Piszę do ciebie z dalekiej krainy. Mam tu duzo do roboty i uprzejmie proszę cię o
    przerobienie powyższego linku na excela z ktorego na pewno bedzie mozna wywnioskowac
    czy auta nowe sie psuja bardziej, mniej czy tyle samo.

    Drogi interlektorze. Uprzejmie wyjaśniam. Nikt nie pisał, że nowe auta
    się psują więcej niż stare. Spieszę wyjaśnić, że chodziło o to, że nowe
    auta jak będą miały 10 lat będą się psuły bardziej niż 10 latki obecne.
    Zresztą widać ten trend w twoich danych - klikasz na samochody 10 letnie
    i kiedyś awaryjność była na poziomie 23% w okolicach 16 roku już 32%.

    > Pozdrawiam serdecznie!

    I również;)

    > PS.
    > nie mam pojecia czy te dane tam sa poprawne, innych linkow nie znalazlem.
    > 15 lat powinno starczyc aby udowodnic ze sytuacja sie poprawia lub pogarsza.
    > Proszę wklej dane dla kazdej grupy wiekowej, moze te uzywki jednak mniej sie psuja
    niz kiedys?

    No przecież podałem ci wyżej na podstawie tych danych.

    > PS2. I tak sie pewnie z wnioskami nie zgodzimy bo dekra to tylko wycinek i do
    Polskich warunkow nie przystaje ale moze ciekawie bedzie?

    Całkiem prawdopodobne. Choćby dlatego, że zakres raportu kończy się tam,
    gdzie u nas samochody jeszcze jeżdzą.

    --
    Shrek