    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Awaryjnosc samochodow
    Date: Wed, 14 Oct 2020 13:47:08 +0200

    dyskusyjnych:5f8696c9$0$553$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 14.10.2020 o 07:32, J.F. pisze:

    >Dobra - wyjaśniam. Nikt (chyba) nie pisał, że statystycznie nowe auto
    >jest bardziej awaryjne niż 15 letnie w momencie gdy nowe wyjeżdza z
    >salonu a stare jeżdzi od 15 lat.

    Taa, mow mi, ktory trzy razy przesiadal sie z nowego na lawete ... no
    moze statystycznie srednia wszystkie nowych aut :-)

    Taki tam znajomy przewozniki kupil sobie nowego mercedesa busika.
    A potem czesto go zastepowal ten stary :-)

    >Natomiast da się zauważyć trend, że auta stają się bardziej awaryjne
    >z czasem. Tzn że nowe auto za 10 lat będzie bardziej awaryjne, niż
    >wyprodukowane 10 lat temu (w momencie jak ma 10 lat).

    Byc moze.

    >Jak komuś bardzo zależy na niezawodności (bo na przykład autem
    >pracuje i koszty awarii są dla niego duże, bo brak zysków, kary
    >umowne itp) i jest gotów za to zapacić, to nowe auto jest dla niego.

    Pod warunkiem, ze ma gwarancje i assistance, a nie ... 80 tys za
    naprawe ... w okresie gwarancji.

    J.