eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaBełkot !! Niemcy chcą zbudować najdłuższy most do transportu wodoru na świecie › Re: Bełkot !! Niemcy chcą zbudować najdłuższy most do transportu wodoru na świecie
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Date: Thu, 14 Jul 2022 15:55:53 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Bełkot !! Niemcy chcą zbudować najdłuższy most do transportu wodoru
    na świecie
    From: a a <m...@g...com>

    On Friday, 15 July 2022 at 00:48:19 UTC+2, a a wrote:
    > Niemcy chcą zbudować najdłuższy most do transportu wodoru na świecie
    >
    > Transport zielonego wodoru na odległość 20 tys. km przez cały świat -- ta myśl
    przez długi czas wydawała się szalona. Jednak aby uniezależnić się od rosyjskiej
    energii, niemiecki rząd kontynuuje ten projekt. Jest on technicznie możliwy, a nawet
    ekonomicznie opłacalny -- pod jednym warunkiem.

    > https://www.onet.pl/informacje/onetwiadomosci/niemcy
    -chca-zbudowac-najdluzszy-most-do-transportu-wodoru-
    na-swiecie/mzt13yb,79cfc278

    > Na tej mapce dokladnie widać, że Mim ce to mały, biedny kraik, żyjacy deluzjami.
    >
    > A Australia była zamknieta 2 lata lockdownem na wyjazd i wjazd i calkowicie
    opustoszała i znów czeka ja lockdown bo ma 50.000 zarażonych dziennie

    > Z 26 milionami mieszkanców Australia traci status panstwowości, a zamienia się w
    egzotyczna kolonię, której nikt nie odwiedza, bo koronawirus., bo daleko, bo drogo,
    bo nie ma po co, gdy pracy ta,m brak

    > Czyli 2 karły zyją deluzjami, gdy wokól miliardowe mocarstwa maja wodór w doopie,
    bo to deluzje i wodór najdroższe paliwo świata
    > a transport wodoru zwiększy cene 5 krotnie.
    >
    > Zatem Bida mimiecka połaczy się z bidą australijską i będzie jedna wielka bida i
    nędza

    > Ale oni bez deluzji żyć nie mogą, jak ten Melon co ma leciec na Marsa, tylko zgubil
    bilet na Teslę albo ten od Virgin co sprzedaje wyspy na Pacyfiku
    nauka musi zidentyfikować i zająć się lukami w badaniach nad zielonym wodorem.

    Nauka odpowiada na pytanie,
    dlaczego wodór jest zielony ?

    bo jest jeszcze czerwony