  • Data: 2023-03-23 14:52:12
    Temat: Re: Bezprzewodowy przycisk do automatyzacji
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    czwartek, 23 marca 2023 o 14:08:40 UTC+1 io napisał(a):
> [...]
    aliexpres nie wspomnę. Czy tak bez sprawdzenia zacząłeś tutaj dupę zawracać?

    zastosowanie nie było tajemnicą IV stopnia i dokładnie bys opisał do czego
    potrzebujesz to szybciej by ci pomogli.
    > A jednak ... ludzie zrozumieli o co pytam. Z jakiegoś powodu Ty nie
    > zrozumiałeś. Myślę, że jesteś obibokiem, któremu nie chce się rozumieć i
    > to z tego powodu masz problemy :-)
    człowiek nie ma oporów z używaniem legalnych słów. Za to szmaciarze zamiast chuj
    piszą chooj, zamiast kurwa kuźwa. Ty ..... ...... .. ....... ...... Ta to co o tobie
    wykropkowalem powinieneś pozbawić mnie minimum jedynek. Jak ktoś zrobi coś strasznego
    to zaraz dziennikarzyny zapierdalaj do jego wioski czy tam gdzie mieszka i pytają
    sąsiadów. A sąsiedzi że grzeczny był, mówił dzień dobry i chodził do kościoła. To jak
    widzę kogoś grzecznego co mowi dzień dobry i chodzi do kościoła to spierdalam jak
    najdalej od niego bo to musi być bandzior. Od ciebie też należy jak najdalej
    spierdalac bo jesteś fałszywy.
    > No tak, ale czyta tłum ludzi, więc wykropkowałem tym, którzy mogli by
    > mieć z tym problem.
    Przeceniasz. Nikt nie wie o co ci chodzi ale że wszyscy tutaj to stare dziady i nie
    mamy co robić to niektórzy zdobyli złotą odznakę talmudysty i żeby utrzymać
    uprawnienia muszą pierdolić bez sensu, byleby ruch jakiś był. Jaki tu tlum?
    Wszystkich można zmieścić w przedpokoju kawalerki zbudowanej w wielkiej płyty w
    latach sześćdziesiątych.