eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyBiegi a prędkość jazdy.Re: Biegi a prędkość jazdy.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Biegi a prędkość jazdy.
    Date: Thu, 6 May 2010 06:31:44 -0500
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Message-ID: <h...@p...onet.pl>
    References: <4bdd38af$0$17101$65785112@news.neostrada.pl> <hrjfdi$u0v$1@news.onet.pl>
    <4bdd427c$0$17090$65785112@news.neostrada.pl>
    <hrk1ih$l17$1@inews.gazeta.pl> <4bdd8bae$1@news.home.net.pl>
    <h...@p...onet.pl>
    <s...@c...luftbrandzlung.org>
    <4bde0346$1@news.home.net.pl> <hrm47q$m2k$1@inews.gazeta.pl>
    <4bdeb704$1@news.home.net.pl> <hrmed6$ne3$1@news.onet.pl>
    <s...@d...media-lab.com.pl>
    <hrmfmh$l9$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hroon3$8a3$1@inews.gazeta.pl> <h...@p...onet.pl>
    <hrrojh$4hb$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Pszemol" <P...@B...com>
    NNTP-Posting-Host: adsl-76-223-240-139.dsl.emhril.sbcglobal.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1273146095 23330 76.223.240.139 (6 May 2010 11:41:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 6 May 2010 11:41:35 +0000 (UTC)
    Importance: Normal
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    X-Priority: 3
    X-Posting-Agent: Hamster/1.3.13.0
    X-User: pszemol
    X-MSMail-Priority: Normal
    In-Reply-To: <hrrojh$4hb$1@inews.gazeta.pl>
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2277836
    [ ukryj nagłówki ]

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    news:hrrojh$4hb$1@inews.gazeta.pl...
    > "Pszemol" <P...@P...com> wrote in message
    > news:hrohvr.58c.0@poczta.onet.pl...
    >
    >> Życzę Ci abyś kiedyś miał okazję porównać auta z turbo i bez turbo
    >> co mają podobne osiągi... Wtedy zastanów się co wolisz...
    >
    > Alez jak najbardziej mialem okazje przekonac sie o tym w kilku w kilku n/a
    > z ponad 200KM.
    >
    >> Nie chodzi o Twój jeden samochód tylko o statystykę i możliwość
    >> (prawdopodobieństwo) uszkodzenia tego elementu w samochodzie.
    >> Im większe obroty tym gorzej.
    >
    > A wiekszy silnik to wieksze koszty swiec, rozrzadu, blablapierdupierdu.
    > Tak argumentowac mozna bez konca, tylko jakie to ma znaczenie dla funu z
    > jazdy?

    Świece to groszowa sprawa... głównie kosztuje robocizna.
    Rozrząd - znowu, pasek kosztuje grosze, głównie kosztuje robocizna.
    W aucie gdzie masz podokładane różne turbo i ograniczony dostęp
    tymi pierdołami do silnika koszt robocizny będzie większy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: