  • Data: 2004-04-05 21:18:31
    Temat: Re: Big administratorzy big portali
    Od: tommy <T...@p...poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2004-04-05 13:15, futszaK napisał :

    [...]
    > To klienci korzystają z Internetu, to oni za to płacą i ci którzy żyją
    > z Internetu tak naprawde żyją z pieniędzy płynących w mniej lub
    > bardziej bezpośredni sposób od użyszkodników.
    >
    > O tym jak prawdziwa jest moja teza najbardziej boleśnie, bo na własnej
    > kieszeni przekonali się własciciele PozMan-u, kiedy to TPSA
    > stwierdziła że nie będzie im za darmo udostepniać połaczenia do
    > uzyszkodników końcowych (poprzez ich sieć dostępową)
    >
    > Co się okazało ???
    > Ano big klienci na których PozMan trzepał ogromną kase, i któremu
> [...]

    Ano okazalo sie kol. futszaK, ze cos Was ominelo alboscie sie z tym
    czyms mineli po drodze.

    To, ze klienci generuja income - nic odkrywczego.
    W koncu Internet tylko powiela stary, dobrze znany
    i wyprobowany uklad kup-sprzedaj.

    Twoja teza jest falszywa.
    Wystarczy poogladac sobie statystyki ruchu w obie strony.

    POZMAN twierdzil, ze "nie obsluguje" klientow indywidualnych
    w rozumieniu kont. Nie twierdzl natomiast, ze nie potrzebuje
    klientow na dzierzawe lacz. Poza tym to nie POZMAN
    wygenerowal problem swoim tepym uporem.

    I zeby nie bylo watpliwosci - dla POZMAN-u nie pracuje.

    tommy