  • Data: 2021-11-22 23:21:35
    Temat: Re: Blachosmrody
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 16 Nov 2021 13:38:48 +0100, J.F

    > A propos - jakbym zaczął bardziej slyszec silnik.
    > I nie wiem - glosniejszy sie zrobil, uszy sie odetkaly,
    > wina korkow, a moze jakas dziurka w wydechu ... co by tlumaczylo i
    > smrod :-)

    Może to sugestia. Jak planowałem budowę to zagadnąłem do sąsiadki czy
    zawsze tak słychać szosę. Stwierdziła że w ogóle jej nie słychać. Ja mówię:
    jak nie słychać, jak teraz słychać, ale wczoraj byłem cały dzień na placu i
    nie słyszałem więc nie wiem o co chodzi... Po tygodniu się spotykamy i
    sąsiadka nagle stwierdza, że faktycznie słychać trasę -- ale nie była tego
    świadoma, przyzwyczaiła się tyle lat i ignorowała to. Dopiero jak jej
    powiedziałem to zaczęła zwracać uwagę i teraz ją to wkurza. :P No, zepsułem
    sąsiadkę, a taka dobra była...

    To samo jest z silnikiem w samochodzie spalinowym, dlatego "cisnę" żeby
    każdy kto twierdzi że EV nie daje komfortu pojeździł nim z miesiąc, dwa, a
    potem znowu wsiadł do ICE. Pomijam już jak wkurzająca będzie konieczność
    "klasycznego" hamowania czy gazo(turbo)dziura, ale właśnie jak zacznie
    "boleć" hałas od silnika, wibracje na budzie (zwłaszcza podczas postoju)
    itp. Ze smrodem jest tak samo, jak człowiek przyzwyczajony to po prostu nie
    czuje.

    --
    Pozdor
    Myjk